پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279478 تاریخ : 1396/02/18-12:38:14
,16,
عظیم قیچی‌ساز امروز نوار زرد لوتسه را لمس می‌کند

عظیم قیچی‌ساز امروز نوار زرد لوتسه را لمس می‌کند

عظیم قیچی‌ساز بعد از 8 ساعت به کمپ سه رسیده و امروز برای لمس (‏Yellow Band) منطقه نوار زرد قله لوتسه به ارتفاع 7700 متری می‌رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، عظیم قیچی‌ساز هیمالیانورد پرتلاش کشورمان شب گذشته در گفتگوی تلفنی با روابط عمومی بانک سامان گفت: هم‌اکنون در کمپ سه هستیم و امشب را در این کمپ شب‌مانی خواهیم داشت.

وی‌ افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، در این مرحله از فرایند هم‌هوایی قصد داریم فردا منطقه نوار زرد (Yellow Band) در ارتفاع 77000 متری را نیز لمس کنیم.
 براساس اطلاعات دریافتی از این تماس تلفنی، این مرحله از هم‌هوایی عظیم قیچی‌ساز و همنوردش سعید میرزایی بعد از لمس منطقه نوار زرد و بازگشت به کمپ سه یک شب دیگر در این کمپ می‌مانند و سپس به کمپ اصلی باز می‌گردند.

شما علاقمندان می‌توانید اخبار لحظه‌به‌لحظه صعود عظیم قیچی‌ساز را از صفحه اختصاصی در وب‌سایت بانک سامان یا با عضویت در کانال تلگرامی #ایران_بالا به نشانی https://t.me/iran_bala و صفحه اینستاگرام آن به نشانی http://www.instagram.com/iran_bala دنبال کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران