پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348946 تاریخ : 1397/02/26-10:21:27
,15,22,
عضو هیئت مدیره روند عرضه خدمات پستی_ ثبتی در کشور را مثبت ارزیابی کرد

عضو هیئت مدیره روند عرضه خدمات پستی_ ثبتی در کشور را مثبت ارزیابی کرد

عضو هیئت مدیره در جریان سفر به استان البرز روند عرضه خدمات مشترک پستی - ثبتی در کشور را مثبت ارزیابی کرد و از همکاری مطلوب اداره کل ثبت اسناد و پست البرز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پست، حلال خور روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد و املاک البرز ارائه خدمات جدید و مشترک با سایر سازمانها را موجب ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه های حاکمیتی عنوان کرد و از  آمادگی شبکه پستی در این زمینه خبر داد .

وی از همکاری های اداره کل ثبت اسناد و املاک البرز در راستای مستند سازی املاک این استان قدردانی کرد و انجام این همکاری را در راستای حفظ و صیانت ار بیت المال و حقوق دولت ارزشمند دانست.

عضو هیئت مدیره در ادامه در جمع موزعین استان البرز حضور یافت و طی سخنانی به تلاش مدیران شرکت در خصوص تهیه و استقرار سامانه POS  همراه و استفاده از فناوری جدید NFC به منظور رفع مشکل دریافت وجوه بویژه وجوه  مرسولات خرید اینترنتی در آینده نزدیک اشاره کرد  و افزود: استفاده از این سامانه موجب کاهش درصد برگشتی خواهد شد .

وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران بویژه کارکنان بخش توزیع؛ به تشریح شرایط فعلی شبکه و اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات پرداخت .

حلال خور در ادامه ضمن اشاره به برخی مشکلات در بخش تامین خورجین و کیف نامه رسانی و گفت: اعتباری جهت تهیه موقت خورجین و کیف نامه رسانی در نظر گرفته شده است که به زودی به استانها ابلاغ می شوند و مسئولان استانی می توانند نسبت به تهیه این اقلام اقدام نمایند.

وی در خصوص کیفیت موتور سیکلت های مورد استفاده در فرآیند توزیع نیز گفت: اقداماتی در راستای تهیه موتور سیکلت های هیبریدی با کیفیت مناسب و دارای حداقل آلایندگی زیست محیطی با هدف رفع مشکل موجود و همگامی با سیاست های حوزه حفظ محیط زیست صورت گرفته است و در آینده نزدیک در اختیار موزعین قرار می گیرد.

مرادخانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک البرز نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات کارکنان پست و همکاری مشترک پست و ثبت اسناد اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای ثبتی و کم شدن شمار تخلفات در این زمینه از دیگر مزایای انجام این همکاری هاست.

فرزین مدیرکل پست استان البرز نیز در جریان این جلسه به ارائه گزارشی از ترافیک خدمات ثبت اسناد پرداخت و اظهار داشت: کارگاه آموزشی مسئولین و متصدیان باجه های قبول نیز با هدف ارتقا سطح کیفی ارائه این خدمات برگزار شده است.

حلال خور در ادامه سفر به استان البرز از اداره پست شهرستان فردیس و دفتر پستی شهید درگر بازدید به عمل آورد و بر تسریع روند تکمیل ساختمان جدید اداره پست فردیس با توجه به نیازهای این شهرستان تاکید کرد.

حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از واحدهای قبول از دیگر بخش های سفر عضو هیئت مدیره به استان البرز بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران