پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311000 تاریخ : 1396/09/22-15:19:04
,17,
عضو هیئت مدیره : تسهیل و شفاف سازی در روند ارایه خدمات از مزایای اجرای طرح سیماک است

عضو هیئت مدیره : تسهیل و شفاف سازی در روند ارایه خدمات از مزایای اجرای طرح سیماک است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در مراسم آغاز به کار پروژه ملی سیماک در ایلام گفت: تسهیل و شفاف سازی در روند ارایه خدمات، افزایش رضایتمندی جامعه و کاهش هزینه های سربار ملی از مزایای اجرای این طرح است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسمی که روز سه شنبه با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، نعمتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی و مدیر کل پست ایلام برگزار شد، مرادی در خصوص تعاملات مؤثر ادارات، سازمانها و دستگاههای اجرایی با پست افزود: شرکت ملی پست با همکاری پرسنل پرتلاش و زحمت کش شبکه، تا کنون موفق به اخذ  چندین گواهینامه معتبر کیفیت در ارایه سرویس های پستی اعم از پست نامه ها و پیشتاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه مهندس جهرمی مقام عالی وزارت بر ارایه خدمات پستی دورن مرزی و برون مرزی و همچنین مجموعه هایict در استانها، می بایست از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در مراکز استانها بویژه استانهای مرزی در جهت گسترش تعاملات تجاری و اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بهره برداری شود.

عضو هیئت مدیره با اشاره به اینکه امروزه روش‌های سنتی در اداره اماکن و املاک کارآمد نیست و می بایست شیوه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات جایگزین آنها شوند، افزود: سیماک یکی از طرح های تکنولوژی محور است که علاوه بر تسهیل در روند اجرای فرایندها و افزایش رضایتمندی مردم، هزینه‌های دولت را کاهش می‌دهد و با دسترسی مناسب به اطلاعات اماکن و املاک، به ایجاد شفافیت در مناسبات اداری کمک می کند.

مرادی افزود: مقام عالی وزارت با جدیت تمام حرکت شتابنده به سمت برتری اطلاعاتی و میزان استفاده از فناوری های نوین ارتباطی را  در دستور کار قرار داده است  .

وی در ادامه از تمامی دستگاههای اجرایی خواست، پست را در اجرایی کردن موفق طرح سیماک یاری رسانند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: استانداری از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی همچون سیماک و دیگر طرح های فنی و اقتصادی پستی با رویکرد گسترش مبادلات مرزی، ارایه خدمات به بازرگانان، تجار و شرکت های تولیدی، کاهش تشریفات گمرکی و همچنین کمک به رونق اقتصادی استان استقبال می کند.

نعمتی از برگزاری جلسه با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف بهره‌برداری از سامانه سیماک خبر داد و افزود: به منظور تأمین زیرساخت‌های این سامانه در دهیاری هاو شهرداری ها،  مقرر گردیده که جلسات و کارگروه های ویژه ای با حضور شهرداریها و دهیاریهای برگزار شود.

گله داری مدیرکل پست ایلام نیز در این جلسه در خصوص اهمیت زیرپروژه‌های سوم وچهارم طرح سیماک که به استقرار زیرساخت نرم افزاری دانش‌بنیان و یکپارچه برای مدیریت املاک، عملیاتی سازی استعلامات میان دستگاهی اماکن و املاک و همچنین روند اجرا و پیشرفت پروژه های ملی شرکت در استان توضیحانی ارایه داد.

دیدار با نعمتی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری، بازدید از واحدهای  تجزیه و توزیع و دیدار با کارکنان، شرکت در جلسه شورای اداری پست ایلام و بازدید از چند واحدی تولیدی طرف قرارداد حوزه تجارت الکترونیک، از دیگر برنامه های سفر عضو هیئت مدیره به استان ایلام بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران