پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353870 تاریخ : 1397/05/17-12:35:58
,5,14,
عسلویه می‌تواند قطب گردشگری صنعتی شود

عسلویه می‌تواند قطب گردشگری صنعتی شود

عبدالکریم گراوندی گفت: یکی از جاذبه‌ها در عسلویه گردشگری صنعتی است و این منطقه به عنوان یکی از دستاوردها و افتخارات نظام می تواند به قطب گردشگری صنعتی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالکریم گراوندی استاندار بوشهر در مورد اولویت‌های عمرانی استان گفت: هنوز اولویت خاصی مشخص نشده است اما با هماهنگی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس منابع در حوزه‌های آموزشی، درمانی و زیست محیطی صرف خواهد. پروژه هایی که بیشترین رضایت مردم را تامین کند با هماهنگی مجموعه همکاران صنعت پتروشیمی عملیاتی خواهند شد.

استاندار در مورد اقدامات صورت گرفته برای جذب گردشگر صنعتی گفت: با وجود حجم عظیم حضور صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه عسلویه  یکی از جاذبه‌های ما گردشگری صنعتی است و تاکنون گردشگران زیادی از این منطقه دیدن کردند و مذاکراتی هم صورت گرفته تا گردشگران داخلی و خارجی از عسلویه دیدن کننداین منطقه یکی از دستاورد ها و افتخارات نظام است که باید دنیا ببینند و یکی از مقصدهای گردشگری باید باشد.

گراوندی در مورد نیازهای استان به اختصاص منابع اعتباری گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی به مکان های درمانی نیاز داریم برای اجرای طرح‌های زیرساختی به کمک مالی نیاز است همچنین در حوزه تامین آب بعضی از شهرستان ها با کمک مجموعه نفت و همکاری شرکت های پتروشیمی  تلاش داریم مشکلات را برطرف کنیم. امیدواریم که نیاز استان با کمک و همیاری مجموعه پتروشیمی و مساعدت وزیر نفت مرتفع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران