پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315554 تاریخ : 1396/11/28-11:25:17
,1,
عرضه گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز در شعب بانک اقتصادنوین

عرضه گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز در شعب بانک اقتصادنوین

بر اساس مجوز صادره بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عرضه گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز از روز شنبه 28 بهمن ماه جاری در شعب بانک اقتصادنوین آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، فروش این گواهی با دریافت معادل ریالی یورو و یا دلار به مبلغ حداقل 7 میلیون ریال انجام خواهد شد که مبنای محاسبه معادل ریالی ارزهای یاد شده متوسط نرخ فروش سامانه سنا در یک ماه قبل از صدور گواهی سپرده خواهد بود.

گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز با سررسیدهای یک و دو ساله عرضه خواهد شد که نرخ سود آن در سررسیدهای یاد شده به ترتیب 4 و 4 و نیم درصد و مقاطع پرداخت سود آن هر شش ماه یکبار از زمان فروش خواهد بود.

همچنین بازپرداخت اصل این گواهی بر اساس متوسط نرخ فروش سامانه سنا در یک هفته قبل از بازخرید خواهد بود که در تاریخ سررسید به صورت ریالی (اصل بعلاوه سود) به دارنده گواهی سپرده پرداخت می‌گردد.

مشتریان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل نمایند.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران