پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251355 تاریخ : 1395/09/21-19:20:16
,14,
عدالت توزیعی در تمام بخش‌های سازمان مورد توجه باشد

دکتر احمدی پور:

عدالت توزیعی در تمام بخش‌های سازمان مورد توجه باشد

نشست صمیمانه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با معاون، مدیران و کارشناسان، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری، در این نشست که سمیع الله مکارم حسینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت حضور داشتند، مهمترین موضوعات و محورهای مرتبط با فعالیت های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعد از شنیدن صحبت ها و اظهار نظرهای معاون، مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت گفت: پشتیبانی نقش جدی و مهمی در رضایتمندی کارمندان دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آنچه در این جلسه گفته شد مشخص می شود که معاونت توسعه مدیریت تسلط لازم بر ماموریت های خود دارد افزود: یکی از موضوعاتی که این معاونت باید به طور جدی در دستور کار خود قرار داده  و آن را پیگیری کند، موضوع عدالت توزیعی است که باید در تمامی بخش های سازمان به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توجه به سیستم ارزیابی و نظام ارزشیابی کارکنان نیز از دیگر موضوعاتی است که این معاونت باید به طور جدی دنبال آن باشد ضمن اینکه در این خصوص نیز شخصا به این موضوع توجه دارم و ورود پیدا خواهم کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: نوع توزیع خدمات نیز در معاونت توسعه و پشتیبانی باید مورد توجه قرار گیرد و البته بر اساس گزارش هایی که گرفته ام خوشبختانه معاونت توسعه مدیریت به صورت نظام مند فعالیت می کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان سازمان اضافه کرد: با توجه به اینکه ذات این سازمان گردشگری است باید سازوکاری برای فراهم شدن زمینه سفر برای کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری به وجود آید و در همین راتباط از معاونت گردشگری خواسته شده تا بسته های سفر را آماده و تدوین کند.

وی گفت: در حوزه صنایع دستی نیز اعتقاد من بر این است که باید در انتخاب هدیه از صنایع دستی معتبر و داخلی استفاده کرد و در همین ارتباط باید 31 بسته صنایع دستی از 31 استان را در اختیار داشته باشیم تا در انتخاب نوع هدیه این بسته ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقلام و صنایع دستی که هدیه داده می شود حتما باید دارای پیام فرهنگی باشد افزود: در این خصوص حتی بانک ها نیز می توانند به این موضوع ورود پیدا کنند و در اهداء جوایز خود از صنایع دستی نفیس ایرانی استفاده کنند.

وی در پایان صحبت های خود با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نقش موتور سازمان را دارد افزود: این معاونت هم چنین وظیفه حمایت و پشتیبانی از سایر معاونت ها را دارد و به طور کلی نقش معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران