پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375897 تاریخ : 1397/06/14-12:13:27
,8,5,
عبور قیمت نفت از 79 دلار

در بازارهای جهانی رقم خورد؛

عبور قیمت نفت از 79 دلار

در پی حرکت طوفان گوردون به‌سمت تأسیسات نفتی آمریکا در خلیج مکزیک قیمت جهانی نفت از 79دلار در هر بشکه عبور کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ مرکز ملی طوفان آمریکا اعلام کرد، طوفان موسوم به گوردون به‌سمت سواحل خلیج مکزیک آمریکا در حال حرکت است و انتظار می‌رود با افزایش توان خود بخش‌هایی از جنوب این خلیج را درنوردد.

پیش‌بینی می‌شود طوفان گوردون اواخر سه‌شنبه به‌وقت آمریکا به منطقه مرزی لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی برسد و بیش از 20 سانتی‌متر باران به این مناطق بریزد.

این طوفان در روز سه‌شنبه با سرعت 105 کیلومتر در ساعت به‌سمت شمال غربی آمریکا در حال حرکت است. در صبح سه‌شنبه این طوفان در 230مایلی جنوب‌غربی رود می‌سی‌سی‌پی در حال حرکت بوده است.

طوفان گوردون علاوه بر مناطق مسکونی برخی ایالات آمریکا، تأسیسات نفتی در خلیج مکزیک را تهدید می‌کند. شرکت نفتی آنادارکو دو سکوی نفتی خود در خلیج مکزیک را تعطیل کرده است. سایر شرکت‌های تولید و پالایش نفتی در این خلیج نیز گفته‌اند در حال ارزیابی شرایط هستند.

بنادر نیواورلئان، گلف پورت و پاسگائولا و می‌سی‌سی‌پی نیز به‌مدت 48 ساعت تعطیل شده‌اند.

بازار نفت که در پی تحریم نفتی ایران به تغییرات و تحولات در داخل و خارج این بازار بسیار حساس شده است شاهد رشد سریع قیمت‌ها طی روز سه‌شنبه بوده است.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز با 1.13 دلار افزایش به 79 دلار و 28 سنت رسیده است. قیمت نفت سبک آمریکا نیز با 1.34 دلار افزایش به 71 دلار و 14 سنت رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 485
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران