پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280322 تاریخ : 1396/03/16-13:09:55
,2,
طی مراسمی باحضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر افتتاح شد

طی مراسمی باحضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر افتتاح شد

طی مراسمی باحضور نعمت زاده ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس که علاوه بر رنگرزی الیاف و نخ ، نخ صد درصد پنبه‌ای (رینگ) و نخ پنبه پلی استر (رینگ) تولید می‌کند 10 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 1 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی از این بانک دریافت کرده و برای 146 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

این شرکت در زمینی به مساحت 38 هزار و 477 مترمربع و زیربنای 25 هزار و 334 مترمربع احداث شده است و نقش موثری در تحرک اقتصادی منطقه ایفا می کند.
گفتنی است طی سال های گذشته بانک صنعت و معدن طرح های بزرگ ، کوچک و متوسط زیادی را در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسانده و از این طریق گام های اساسی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 475
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران