پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 268058 تاریخ : 1395/12/24-16:36:04
,17,10028,
طلایی : افزایش نرخ کرایه ها حداقلی است

طلایی : افزایش نرخ کرایه ها حداقلی است

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره تاکید دوباره اعضای شورای شهر بر مصوبه افزایش نرخ حمل و نقل عمومی گفت: این افزایش با توجه به افزایش تورم سالیانه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرتضی طلایی گفت: خدمات حمل و نقلی که در شهر انجام می شود شامل  دو بخش عمومی و خصوصی است که بخش خصوصی شامل تاکسی، آژانس، اتوبوس و مینی بوس می شود که خودشان  اقدام به خدمات رسانی می کنند و متاسفانه نه تنها ما هیچ خدماتی به آنها نمی دهیم بلکه هر از گاهی محدودیت هایی نیز برایشان ایجاد می کنیم  .

وی گفت: این افراد مانند دیگر شهروندان از افزایش تمام قیمت ها برای هزینه های جاری زندگی برخوردارند و باید  آن هزینه ها را پرداخت کنند بنابراین ناچاریم یک نقطه تعادل میان حجم افزایش تورم و رانندگان  تاکسی، آژانس، اتوبوس و مینی بوس برقرار کنیم .
طلایی افزود: افزایش 15 درصدی مبلغ قابل توجهی در سرانه کرایه ها نیست اما لاجرم  به رعایت آن  هستیم  زیرا این میزان، حداقل افزایشی بود که باید اعمال می شد .
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران  اضافه کرد : در بخش حمل ونقل عمومی  سهم دولت در این مقوله   تا کنون در اختیار ما قرار نگرفته است در حال حاضر قیمت تمام شده  هر سفر  با قیمتی که از شهروندان اخذ می شود قابل مقایسه نیست بنابراین  سعی کردیم تا حداقل ممکن این افزایش قیمت را در بخش  خدمات  حمل ونقل عمومی  لحاظ کنیم .
طلایی  گفت: به تجربه  ثابت شده است هر گاه  این تعیین نرخ  سالانه را انجام نداده ایم یک آشفتگی در جامعه ایجاد شده و هر فردی نرخ مصوب خود را  از مردم  گرفته است با این همه ما از مشکلات  اقتصادی مردم  کاملا باخبر هستیم و شورای شهر سعی کرده منصفانه در این زمینه تصمیم گیری کند .
وی افزود: به هر حال این مصوبه دوباره به فرمانداری بازگردانده می شود و امیدواریم که فرمانداری این موضوع را  بپذیرد  اما اگر تایید نکرد و به آن اعتراض داشت کار به شورای حل اختلاف در وزارت کشور ارجاع می شود تا آنها در اولین جلسه به آن رسیدگی و رای نهایی را صادر کنند با این همه ما تمایل نداریم  که  کار به  شورای حل اختلاف کشیده شود .
 

منبع:صداو سیما


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران