پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314816 تاریخ : 1396/11/12-17:44:37
,17,25,
طرحهای توسعه ای استان کرمان را با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان افتتاح کرد

طرحهای توسعه ای استان کرمان را با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان افتتاح کرد

با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس پروژه های مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر و طرح ‌های اقتصادی و زیربنایی استان کرمان با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان به بهره ‌برداری رسید و اجرای بخشی از این طرح ‌ها نیز آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی امروز (پنجشنبه) درجریان سفر استانی کرمان با حضور در شرکت معدنی صنعتی گل گهر سیرجان، خط 7 تولید کنسانتره سنگ آهن به ظرفیت 2 میلیون در سال را راه اندازی کرد. 

برای ساخت این مجموعه 700 میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری ریالی و 49 میلیون یورو هزینه شده است. 
رئیس جمهور ضمن راه اندازی این مجموعه صنعتی، معدنی و بازدید از بخش های مختلف آن با توضیحات مهندسین و مدیران این شرکت در جریان احداث و ظرفیت‌های تولیدی این مجموعه قرار گرفت. 
دکتر روحانی پس از افتتاح خط 7 تولید کنسانتره سنگ آهن گل گهر دیگر طرح‌های مجتمع صنعتی، معدنی گل گهر، طرح‌های اقتصادی و زیربنایی استان کرمان را به طور همزمان با ارتباط ویدئو کنفرانس راه اندازی و دستور آغاز اجرای برخی پروژه ‌ها را صادر کرد. 
همچنین در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، دکتر روحانی دستور افتتاح طرح مگا مدول اول کارخانه تولید آهن اسفنجی فولاد گل گهر با ظرفیت تولید 1.7 میلیون تن آهن اسفنجی گرم و سرد در سال را صادر کرد. 
یک هزار و 719 طرح در زیربخش‌های آب و خاک، صنایع تبدیلی، دامپروری و باغبانی، واحدهای گازی یک و دو نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاظمی گل گهر، فازهای یک و 2 نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان، آب‌رسانی به شهر بهرمان، آب‌رسانی به شهر خورسند، آب‌رسانی به رودبار جنوب، بخش جراحی قلب باز بیمارستان پیامبر اعظم، طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی و مجموعه ورزشی راور از جمله طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های جهاد کشاورزی، نیرو و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که به طور همزمان و با ارتباط ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 
با حضور رئیس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس همچنین آغاز عملیات اجرایی راه آهن مسیر سیرجان - بردسیر به کرمان به طول 256 کیلومتر آغاز شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 411
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران