پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266726 تاریخ : 1395/11/25-10:47:04
,1,10025,

"طرح پرنیان"، محصولی جدید از بیمه "ما" و بانک ملت

طرح پرنیان بیمه "ما" و بانک ملت با حضور مهندس مجید صفدری و دکتر هادی اخلاقی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، طی مراسمی با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک و بیمه از طرح پرنیان رونمایی شد.

این گزارش می افزاید: طرح پرنیان یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و بیمه درمان تکمیلی است که به صورت همزمان به مشتریان بانک ملت در سراسر کشور ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، در راستای مدل بانک بیمه و ایجاد ارزش در سوپرمارکت های مالی و توجه به اصل نوآوری، این طرح نوین در سیستم بانکداری و صنعت بیمه جهت خدمات رسانی به بانوان کشور ارائه شده است.

در این طرح که ماحصل ساعت ها تلاش کارشناسان بانک و بیمه می باشد به بانوانی که حداقل 100 میلیون ریال سپرده یک تا پنج ساله داشته باشند بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و درمان تکمیلی اهدا می شود که دارای پوشش های درمانی، سرمایه فوت و حق بیمه مناسبی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران