پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376476 تاریخ : 1397/06/21-12:13:05
,1,
طرح همیاران مهرایران از یک نگرش دیرپای بشری برگرفته شده است

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

طرح همیاران مهرایران از یک نگرش دیرپای بشری برگرفته شده است

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع همکاران مدیریت شعب استان کردستان در خصوص اهمیت طرح (همیاران مهر ایران) در تحقق مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: این طرح، برگرفته از یک نگرش دیرپای بشری است که ریشه در عقل، منطق و طبیعت انسان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت   به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امامی، گفت: این سنت حسنه یکی ازافتخارات فرهنگ غنی اسلام و از اهرم‌های مؤثّر اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی برای جبران نارسایی‌ها و نیازمندی‌های جامعه در ابعاد مختلف است، بنابراین ضرورت دارد برای ترویج این عمل خداپسندانه و ارزشمند در جامعه برنامه‌ریزی و بصورت هدفمند تلاش‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

وی ضمن تشریح طرح همیاران مهر ایران اظهارداشت: در این طرح، متقاضیان مبلغ مورد نظر خود را در قالب عقد صلح هبه نزد شعب بانک واریز می کنند و بانک متعهد می شود، از محل این وجوه و همچنین اقساط وصولی تسهیلات پرداخت نماید، لیکن در صورت تقویت و تجهیز موثر منابع، بانک می تواند در اعطای وام های بیشتر به اقشار نیازمند جامعه در زمینه های مختلف اقدام نماید.

عیسی امامی تصریح کرد: در طرح «همیاران مهر ایران» آنچه که توسط خیرین نزد بانک قرض الحسنه مهرایران واریز می شود ماندگاری داشته هم در حیات و هم در ممات آثار و فوایدی دارد که تمام نسل ها از آن بهره مند می شوند. 

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به عملکرد کارکنان در سال گذشته اظهارداشت: بررسی شاخص ها،نشان دهنده تلاش بی وقفه همکاران و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود برای تحقق اهداف بانک بوده بنابراین جذب منابع پایدار،تخصیص بهینه، وصول مطالبات و ترویج بانکداری الکترونیک از اولویت های بانک است، فلذا باید عزم خود را جزم کرده و تلاش خود را برای تحقق این مهم معطوف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک را همواره مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

عیسی امامی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی موجود، بانک ها نیازمند مجموعه ای کارآمد هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین به ویژه حوزه های پولی و مالی مسلط باشند و برای افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور با اجرای سیاست ها و برنامه‌های راهبردی و توجه به اهداف برنامه های عملیاتی اهتمام لازم داشته باشند.

وی در رابطه با عوامل موثر در جذب سپرده های بیشتر و بازاریابی سبد محصولات بانک گفت: جلب اعتماد مشتری، صرفه جویی در زمان، ارائه خدمت صحیح و سریع ، دقت در انجام درخواست متقاضیان، رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و ... می تواند از عوامل موثر در جذب سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین افزایش سهم بانک از بازارهای هدف به شمار آید.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تاکید بر تشکیل منظم و مستمر جلسات کمیته راهبرد و بازاریابی شعب ، آن را فرصتی مناسب برای کلیه همکاران در جهت دستیابی به اطلاعات روز در حوزه های پولی و مالی، تحلیل درست و واقع بینانه ، تبیین جایگاه و نقش بانک در اقتصاد و سهم هریک از بانک ها به ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه پولی و برش استانی آن (تحلیل وضعیت استان ، جایگاه و سهم بازار هریک از مدیریت های شعب استان را در کمیته راهبرد)دانسته و انتظار می رود با فعالیت کمیته مذکور تحقق اهداف برنامه عملیاتی بانک به منظور شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه و بالفعل هر استان(سازمان ها و نهاد های عمومی،دولتی،تشکل های صنفی،گروه های سازمان یافته در بخش های مختلف اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی، ظرفیت های دیگر مردمی و...) فراهم گردد.

شایان ذکر است، عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جریان سفر به استان کردستان از 14 شعبه بانک بازدید کرد و ضمن مصاحفه، مصاحبت و استماع نقطه نظرات همکاران، برای تمامی شعب به صورت مجزا جلسات و کارگاه آموزشی با نگاه راهبردی و بازاریابی برگزار کرد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران