پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351615 تاریخ : 1397/04/10-12:46:58
,2,
طرح فولاد آلیاژی کیمیای صبا با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد

طرح فولاد آلیاژی کیمیای صبا با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد آلیاژی کیمیای صبا در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد و موجب اشتغال زایی در این منطقه از کشورمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن؛ طرح فولادی مذکور با 24 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 30 میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک تامین مالی شده است که با بهره برداری از آن برای 116 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

فولاد آلیاژی کیمیای صبا سالانه 140 هزار تن شمش آلیاژی و 240 هزار تن محصول نورد تولید خواهد کرد و پیشرفت فیزیکی طرح مذکور نیز 55 درصد می باشد.
گفتنی است در سال های اخیر طرح های صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط زیادی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران