پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 268030 تاریخ : 1395/12/23-17:42:25
,6,
طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا کلید خورد

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا کلید خورد

مدیرعامل امداد خودرو سایپا همزمان با رزمایش نوروزی پلیس راهور از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی 1396 گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , بهزاد پناهی اظهار داشت: طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از 25 اسفند امسال آغاز می شود و تا 14 فروردین سال آینده به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در مراسم افتتاحیه طرح گفت: در اجرای این طرح ، بیش از 720 واحد امدادی شامل 252 پایگاه روزانه برون شهری، 52 پایگاه شبانه روزی، 86 پایگاه درون شهری ، 220 دستگاه واحد امدادی روزانه و شبانه پیمانکار و 114 دستگاه خودرو سوار جهانگردی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان گرامی و مشتریان محترم گروه بکارگیری خواهند شد.
وی افزود : همه واحدهای امدادی به سامانه های همراه و موبایلی نوین مجهز هستند و عملکردشان با این سامانه و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می گیرد.
پناهی با اشاره به فعالیت بیش از 6500 نفر در طرح امداد نوروزی 96 گروه خودروسازی سایپا ادامه داد : در این طرح علاوه بر خدمات خارج تعمیرگاهی، بالغ بر 450 نمایندگی مجاز با بیش از 4500 نفر ، در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان گرامی خواهند پرداخت.
پناهی افزود: امداد خودرو سایپا امسال نیز چون سالهای گذشته در نظر دارد ضمن در نظر گرفتن شرایط راهها و موقعیت جغرافیایی امدادخواه ، میانگین زمان انتظار مشتری را در حد استانداردهای جهانی حفظ کند.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا یادآور شد: در طرح خدمات نوروزی سال 96 نیز گروه خودروسازی سایپا خدمات درون تعمیرگاهی ( نمایندگی های مجاز کشیک) و برون تعمیرگاهی ( ناوگان امدادی) به همه خودرودهای تولیدی گروه اعم از خودروهای دوره گارانتی و وارانتی خودرسازهای داخلی و خارجی که دارای اشتراک امداد عمومی شرکت امداد خودرو سایپا هستند ارائه می شود.
همچنین با رایزنی های صورت گرفته خودروهای متفرقه ای که در طول طرح به منظور همکاری مشترک با سیار سازمان ها و نهادهای ذیربط نظیر کمیته عملیات و اجرای مقررات ترافیکی ، کمیته امداد و نجات جاده ای ، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور فعالیت می کنند در تمامی استان ها، شهرها و جاده های اصلی و فرعی کشور زیرپوشش خدمات امدادخودرو سایپا هستند.
پناهی ؛ فرآیند پشتیبانی از طرح را بسیار منظم ارزیابی کرد و گفت: در زمان 20 روزه  طرح خدمت و امداد نوروزی سال 1396 ده دفتر منطقه ای و 22 انجمن صنفی استانی نمایندگان در بخش کنترل و نظارت بر آن اجام وظیفه خواهند کرد.
هموطنان گرامی برای دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 و همچنین در حوزه های فروش ، خدمات پس از فروش و .... با مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به شماره تماس 096770 تماس بگیرند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران