پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303809 تاریخ : 1396/06/15-18:02:50
,5,
طرح توسعه پایدار پارس جنوبی تکمیل می‎شود

ظرف کمتر از 2 سال آینده:

طرح توسعه پایدار پارس جنوبی تکمیل می‎شود

طرح بازیابی و مصرف گازهای مشعل پالایشگاه دوم که به عنوان نخستین قرارداد طرح توسعه پایدار پارس جنوبی امضا شده است، ظرف کمتر از 2 سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی‎محمد احمدی، مجری طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی، امروز (چهارشنبه، 15 شهریورماه) در مراسم امضای قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای 2 و 3)، گفت: این طرح با 50 زیرپروژه در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شد و امروز نخستین قرارداد آن که به بازیابی و مصرف گازهای مشعل فازهای 2 و 3 پارس جنوبی مرتبط است، امضا شد.

وی با اشاره به حدود پنج سال تلاش و پیگیری برای به ثمر رسیدن این قرارداد، از وزیران نفت پیشین و کنونی به دلیل حمایت از طرح و تفویض اختیارات مرتبط به منظور پیشبرد بهتر امور قدردانی کرد و افزود: با وجود این‎که با آغاز به کار دولت یازدهم، برخی پروژه‎هایی که اولویت نداشتند به زمان دیگری موکول شدند، اما آقای زنگنه با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات زیست محیطی، بر تداوم اجرای این پروژه اصرار داشتند.

احمدی به موانع پیش روی این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات پروژه، تا زمان توافق برجام معطل مانده بود که پس از حصول توافق رفع شد.

وی با اشاره به مدت زمان اجرای پروژه که 2 سال در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد این پروژه ظرف کمتر از 2 سال آینده به طور کامل اجرا شود.

قرارداد پروژه بازیافت و مصرف گاز مشعل پالایشگاه دوم پارس جنوبی (فازهای 2 و 3)، با رویکرد صیانت از محیط زیست بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت SOFREGAZ فرانسه و شرکت صنعت سازه ثمین امضا شد.

این قرارداد صبح امروز (چهارشنبه، 15 شهریورماه) میان علی محمد احمدی مجری طرح توسعه پایدار پارس جنوبی به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت SOFREGAZ فرانسه و کوروش آهنج، مدیرعامل شرکت صنعت سازه ثمین امضا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران