پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310125 تاریخ : 1396/09/11-19:24:51
,17,22,
طرح توسعه مبارزه با قاچاق کالا در سمنان اجرا می‌شود

جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان برگزار شد؛

طرح توسعه مبارزه با قاچاق کالا در سمنان اجرا می‌شود

دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه قاچاق کالا همچون سمی برای اقتصاد و اشتغال کشور عمل می‌کند گفت: طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سمنان توسعه پیدا می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز، حسن اسلامی راد صبح امروز در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان اظهار داشت: در ابتدای دولت یازدهم بالغ‌ بر 25 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور انجام می‌شد که این امر به همت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز 50 درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه اکنون نمودارهای آماری حاکی از 12.5 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور است افزود: قاچاق کالا یکی از بزرگ‌ترین معضلات اقتصادی در کشور است که به‌ شدت باید با آن مبارزه کنیم تا بخشی از مشکلات اقتصاد در ایران مرتفع شود.

دبیرکمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با تأکید بر لزوم تقویت و توسعه برنامه‌های این کمسیون در استان سمنان بیان کرد: تاکنون برنامه‌های مؤثری از سوی دولت در این استان برای جلوگیری از قاچاق کالا اجرایی شده است.

وی از شناسه دار کردن انبارها خبر داد و گفت: این مهم یکی از مؤثرترین اقدامات برای سامان‌دهی کالاهای وارداتی و صادراتی به استان سمنان بود.

اسلامی راد با اشاره به تلاش مضاعف مسئولان در این عرصه خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم حجم قاچاق کالا در سراسر کشور به 5 میلیارد دلار کاهش یابد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا همچون سمی برای اقتصاد و اشتغال کشور عمل می‌کند اضافه کرد: برای برطرف کردن رکود در بازارهای اقتصادی کشور باید از تحقق این امر جلوگیری کرد و آمار قاچاق را به حداقل ممکن رساند.

دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان اذعان کرد: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت برای تأمین معیشت مردم و کاهش تورم است که در گام نخست باید قاچاق کالا را در کشور از بین برد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران