پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351760 تاریخ : 1397/04/12-11:16:02
,17,22,
طرح تحول نظام سلامت با قوت ادامه پیدا می‌کند

دکتر نمکی در بازدید از بیمارستان قلب و عروق فرشچیان همدان:

طرح تحول نظام سلامت با قوت ادامه پیدا می‌کند

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: رسالت دولت هدایت کردن کمک خیرین به سمت موثرترین ج در نظام ارائه خدمت به نیازمندان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و امور‌ بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکترسعید نمکی در جریان بازدید از از بیمارستان قلب و عروق فرشچیان که با مشارکت خیرین و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهر همدان ساخته شده است،‌ اظهار کرد: امروزه مشکلات نظام سلامت بسیار متفاوت‌تر از گذشته است و بدون مشارکت تمام دستگاه‌‌ها و همراهی مردم نمی‌توان به آنها پرداخت.

وی ا‌دامه داد: خیرین، مشتاق انفاق، بخشش مال و سرمایه خود برای خدمت به محرومان هستند. ما نیز در دولت و به‌خصوص در نظام برنامه‌ریزی کلان کشور باید اولویت‌ها را برای مردم بازگو و تلاش کنیم سرمایه مردم و خیرین در موثرترین جایگاه هزینه شود.

دکتر نمکی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت افزود: این طرح یکی از فعالیت‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید است که توانسته در ارائه خدمات به مناطق محروم، ماندگاری پزشکان متخصص در دورترین نقاط کشور، گسترش خدمات بهداشتی -درمانی در مناطق نیازمند و کاهش پرداخت از جیب بیماران بسیار موثر باشد. دولت مصمم است با بازنگری بسته‌های طرح به‌گونه‌ای عمل کند تا بسته‌های اصلی آسیب نبیند و  طرح تحول نظام سلامت با قوت ادامه پیدا کند.

وی ‌کنترل بیماری‌های غیرواگیر، بهداشت‌ سالمندان، توسعه پایگاه‌ها‌ و مراکز سلامت در حاشیه شهرها را در قالب زیرساخت‌هایی همچون سیستم ارجاع- پزشک خانواده، راهنماهای بالینی و پرونده الکترونیک سلامت را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت‌ در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد.  

اعطای تسهیلات ویژه به هنرمندان سفالگر لاله‌جین

دکتر نمکی همچنین در سفر به استان همدان از شهر جهانی سفال لاله‌جین و کارگاه‌های سفالگری و مراکز عرضه آن بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید که به همراه روسای امور معاونت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان صورت گرفت، از نزدیک با مشکلات هنرمندان سفالگر آشنا شد و مقرر کرد تا در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دیگر مدیران ذی‌ربط در سازمان برنامه و بودجه تشکیل‌ و به مواردی همچون، مساعدت به بازاریابی محصولات در سطح ملی و جهانی و همچنین مساعدت‌های بیمه‌ای هنرمندان سفالگر پرداخته شود.

معاون امور علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: آنچه دست‌های هنرمند سفالگران لاله‌جین از آب و خاک آفریده در ویترین اهل ذوق جهان افتخارآمیز می‌درخشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران