پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353796 تاریخ : 1397/05/16-17:00:05
,17,10029,22,
طرح تحول نظام سلامت با 35 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری ادامه می‌یابد

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه:

طرح تحول نظام سلامت با 35 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری ادامه می‌یابد

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان غربی گفت: طرح تحول نظام سلامت از برنامه‌های موفق دولت تدبیر و امید است که امسال با بازنگری بسته‌های خدمت و تمرکز بر خدمات موثرتر همچون کاهش پرداخت از جیب بیماران در خدمات بستری با اعتباری حدود 35 هزار میلیارد ریال ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،‌ دکترسعید نمکی توسعه تخت‌های بیمارستانی در استان آذربایجان غربی به خصوص در مناطق شمالی و محروم‌تر استان را از جمله خدمات ارزنده‌ای عنوان کرد که به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حمایت‌های دولت روی داده است.

وی استقرار سیستم ارجاع، پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت، توجه به سلامت سالمندان، امنیت غذایی و توسعه زیرساخت‌های درمان سرپایی را از فعالیت‌های سال جاری استان دانست.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در توجه ویژه به بازماندگان از تحصیل، ایجاد مجتمع‌های آموزشی و تامین کادر مورد نیاز آموزش و پرورش و توجه به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای را از اولویت‌ های دیگر استان در بخش  آموزش و پرورش استان برشمرد.

دکتر نمکی با اشاره به بخش آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، گفت: حمایت بی‌دریغ دولت تدبیر و امید از آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری از سیاست‌های اصلی دولت است و انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به کمک دولت و مردم بیایند و جهت برون رفت از چالش ها راهکار ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در بخش فرهنگ نیز از آنجا که استان آذربایجان غربی نماد زیبایی از هم‌زیستی اقوام، مذاهب و گویش‌های متفاوت است، این تنوع قومی و فرهنگی از نقاط قوت استان بوده که می‌تواند در زمینه گردشگری و خلق ثروت و افزایش سرمایه اجتماعی بکار گرفته شود.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه همچنین یادآور شد: رسیدگی به وضع موزه‌های استان، کمک به گردشگری فرهنگی و اکوتوریسم، مرمت و بازسازی مقبره شمس تبریزی در شهرستان خوی از برنامه‌های آتی دولت است.

دکتر نمکی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در بخش دفاع و امنیت نیز گام‌های بزرگی برداشته و در استان آذربایجان غربی باتوجه به هم مرزی با سه کشور، تلاش شده منابع قابل توجهی به امنیت مرزها اختصاص یابد.دولت معتقد است امنیت پایدار با ارتقاء سطح معیشت مرزنشینان میسر است که در این راستا نیز گام‌های موثری برداشته است.

در پایان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان غربی، مقرر شد کمیته‌ای با ریاست استاندار و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان غربی تشکیل و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، برنامه توسعه استان تدوین و به اجرا گذاشته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران