پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280058 تاریخ : 1396/03/07-12:42:44
,1,15,
ضرورت های ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در عصر دیجیتال

مدیراستانی بانک ایران زمین مطرح کرد:

ضرورت های ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در عصر دیجیتال

سومین جلسه مسئولان استانی بانک ایران زمین و شرکت فن آوا در استان اصفهان با هدف هماهنگی و برنامه ریزی و ارتقاء عملکرد سطح کیفی و توسعه پایانه های فروشگاهی با حضور مدیرشعب این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال وبختیاری ضمن خیر مقدم به آقای اسلامی مسئول پرداخت شرکت فن آوا و هیئت همراه از تلاش های صورت گرفته سال 95 تقدیر و تشکر کرد و به تشریح عملکرد کمی و کیفی پایانه های فروشگاهی پرداخت و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک را امری ضروری در عصر دیجیتال دانست.

سبزواری ایجاد بستر مناسب و تسهیل در امور پرداخت ها و نقل و انتقال وجوه را از وظایف بانک برشمرد و عنوان کرد: این مهم در گرو تعامل و ایجاد سرویس های مناسب از مراحل ثبت تا نصب توسط بانک و شرکت فن آواست و با توجه به اینکه اکثر دستگاه ها از حیث تنوع خدمات در شبکه بانکی کشور دارای شرایط مشابهی هستند،. انتظار می رود با تسریع در روند نصب پایانه های فروش و رفع موانع و مشکلات گذشته نمایندگی های استانی شرکت فن آوا مشتریان بانک ایران زمین را با اولویت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.
مدیرشعب اصفهان همچنین گفت: چنانچه نتوانیم روند سریع در خدمات رسانی را به مشتریان ارائه نمائیم سایر بانکها بازار هدف را سریعا تحت پوشش خود قرارخواهند داد. به همین جهت سیاست بازاریابی ایجاب می کند خدمات به موقع، سریع و هوشمندانه به دست مشتری برسد و در صورت عدم رعایت این امور اثرات نامطلوبی را از خود باقی خواهد گذاشت.
وی افزود: اثر بخشی و کارآمدی فعالیت ها با وحدت، یکدلی و همکاری همه همکاران در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده و کسب سهم بیشتر از بازار هدف فراهم می شود.
در ادامه این جلسه اسماعیلی کارشناس انفورماتیک به تشریح مشکلات پایانه های فروشگاهی شعب در استان های تحت پوشش پرداخت و استمرار رابطه متقابل را زمینه ساز فعالیت بیشتر عنوان کرد و گفت: انتظار می رود در سال جدید با رفع موانع گامی نو در جهت رفاه حال مشتریان برداریم.
در ادامه آقای اسلامی مسئول پرداخت شرکت فن آوا به تشریح عملکرد در سال گذشته پرداخته و بیان کرد: یک هلدینگ در حوزه خدمات آی تی است که با هدف ارائه خدمات انتقال دیتا و سرویس های جانبی آن در سطح کشور در حال فعالیت است و معتقد هستیم کسب بازار مناسب در این حوزه در گرو تعامل متقابل است و تمام امکانات خود را در راستای رفع موانع و تسهیل در انجام امور به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: اهمیت حفظ منافع مشتریان به ویژه در خصوص نصب پایانه های فروش و ارائه خدمات پس از نصب همچنین تکریم و پیگیری عملکرد مطلوب پایانه های فروشگاهی از اهم امور این شرکت است.
در پایان این جلسه مسئولان بانک ایران زمین و شرکت فن آوا به بررسی موضوعات مختلف و ارائه راهکارهای لازم برای پشتیبانی از پایانه های فروشگاهی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران