پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266787 تاریخ : 1395/11/26-16:19:55
,10028,
ضرورت نصب آسانسورهای حمل بیمار در ساختمان های پرتردد

ضرورت نصب آسانسورهای حمل بیمار در ساختمان های پرتردد

سرپرست اورژانس کشور گفت: نصب آسانسورهای حمل بیمار و دستگاه AED در ساختمان های پرتردد و پرجمعیت ضروری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر پیرحسین کولیوند عصر سه شنبه در نشستی با حضور برخی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ایمنی ساختمان ها برای جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث، اظهار داشت: حادثه پلاسکو نباید در هیچ  نقطه ای از کشور تکرار شود و برای این کار باید ایمنی ساختمان ها را بالا برد و مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه اورژانس کشور آمادگی لازم برای ایجاد پایگاه های مختلف را دارد، افزود: در صورتی که شهرداری مکان های لازم برای ایجاد پایگاه های اورژانس را تامین کند ما نیز پایگاه های لازم را مستقر خواهیم کرد.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: باید همکاری و تعامل بیشتری بین اورژانس و دیگر ارگان ها مانند شهرداری بیشتر شود.

وی گفت: پیشنهاد می کنیم که در ساختمان های پرتردد و پر جمعیتی که وجود دارد و همچنین تمامی ساختمان هایی که در آینده احداث می شوند دستگاه aed (دستگاه الکتروشوک اتوماتیک) نصب شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: همچنین باید برای مواقع ضروری و بحرانی ابعاد آسانسورهای موجود در ساختمان های پرتردد و پرجمعیت تغییر کرده و به گونه ای باشد که بتوان با این آسانسورها بیمارها و مصدومان را جا به جا کرد.

در این نشست گزارشی از عملکرد اورژانس در حادثه حریق و سقوط ساختمان پلاسکو ارائه شد. همچنین برخی اعضای شورای شهر حاضر در این نشست قول تامین اعتبارات و تدابیر لازم برای همکاری با اورژانس را اعلام کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران