پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 398983 تاریخ : 1397/07/23-10:45:17
,17,22,
ضرورت تقویت گشت های مشترک مبارزه با احتکار کالا

رئیس سازمان صمت استان سمنان تاکیدکرد:

ضرورت تقویت گشت های مشترک مبارزه با احتکار کالا

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بر ضرورت تقویت گشت های مشترک بازرسی ویژه مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهروز اسودی در سومین جلسه کمیته استانی مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در استان با بیان این مطلب گفت: تمامی کالاهایی که در انبارهای احتکار کشف می شود به عنوان کالای احتکار شده ضبط می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر 25 قلم کالایی که در سبد کالایی مردم اولویت اول و جز کالاهای اساسی محسوب می شود ، کلیه کالاهای کشف شده در انبارهای احتکار کالا به عنوان کالای احتکار شده ضبط و برابر با قانون برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ضرورت برگزاری گشتهای مشترک بازرسی در جهت شناسایی انبارهای احتکار کالا افزود: سازمان صمت استان با همکاری دستگاه های زیربط و عضو ستاد مبارزه با احتکار از قبیل تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی ، جهاد کشاورزی و شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به بازرسی از انبارهای کالای اساسی خصوصا مواد غذایی ، نهاده های دامی ، لوازم یدکی و ساختمانی و غیره می نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اجرایی شدن مرحله ی دوم طرح سامانه جامع انبارها در استان خاطرنشان کرد: تمامی انبارها و مراکز نگه داری کالا باید شناسه دار باشند و انبارهای فاقد شناسه و همچنین انبارهایی که نسبت به اعلام موجودی کالا اقدام نکرده اند به عنوان انبارهای احتکار کالا محسوب می شوند.

بهروز اسودی در پایان ضمن ارائه گزارشی درخصوص تخلفات و پرونده های احتکار ، اختفاء و امتناع از عرضه کالاهای حساس و ضروری تصریح کرد: باید جریمه های محتکران بازدارنده باشد و بر فروش اموال و کالاهای احتکار که از انبارها و واحدهای صنفی کشف می شود نظارت لازم و دقیق صورت پذیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران