پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263560 تاریخ : 1395/10/14-12:35:04
,3,
ضرورت بهره گیری از بازاریابی اقلیمی از سوی روسای شعب

ضرورت بهره گیری از بازاریابی اقلیمی از سوی روسای شعب

سرپرست مدیریت شعب مازندران موسسه اعتباری ثامن نقش روسای شعب در پیشبرد اهداف ثامن را تعیین‌کننده دانست و بر ضرورت بهره گیری از بازاریابی اقلیمی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، قربان اصغری آقمشهدی تمرکز و انگیزه را در انجام صحیح و متعهدانه وظائف سازمانی بسیار مؤثر دانست و روسای شعب را به ایجاد فضایی مناسب و صمیمانه برای همکاران دعوت کرد.

اصغری با اشاره به ظرفیت‌های بالا استان مازندران افزود: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداری را کرده تا اهداف ثامن محقق شود.

معاون سرپرستی مدیریت شعب مازندران دلایل ایجاد مطالبات را به ایجاد مطالبات قبل و بعد از اعطای تسهیلات تقسیم‌بندی کرد و گفت: رعایت نشدن دستورالعمل‌های سازمان، نبود اعتبار سنجی دقیق، نقصان فرم‌های تسهیلاتی و هویتی، اخذ نکردن وثایق در چارچوب قوانین، پیگیری نبودن به‌موقع و اطلاع‌رسانی نکردن مناسب به ضامنین دلایل ایجاد مطالبات قبل و پس از اعطای تسهیلات است.

وی با عنوان اینکه از محل پرداخت تسهیلات باید سود موسسه را تضمین شود، پرداخت تسهیلات کارشناسی شده موجب جلوگیری از مطالبات معوق و سودآوری موسسه دانست.

عارف اسلامی دیگر معاون سرپرستی مدیریت شعب مازندران پیرامون اهمیت تصمیم‌گیری و نقش آن در مدیریت شعب گفت و افزود: شناسایی مشکلات، برنامه‌ریزی برای رفع آن و تصمیم‌گیری به‌موقع در تحقق اهداف ضروری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 187
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران