به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، قربان اصغری آقمشهدی تمرکز و انگیزه را در انجام صحیح و متعهدانه وظائف سازمانی بسیار مؤثر دانست و روسای شعب را به ایجاد فضایی مناسب و صمیمانه برای همکاران دعوت کرد.
اصغری با اشاره به ظرفیتهای بالا استان مازندران افزود: باید از ظرفیتها و فرصتها حداکثر بهرهبرداری را کرده تا اهداف ثامن محقق شود.
معاون سرپرستی مدیریت شعب مازندران دلایل ایجاد مطالبات را به ایجاد مطالبات قبل و بعد از اعطای تسهیلات تقسیمبندی کرد و گفت: رعایت نشدن دستورالعملهای سازمان، نبود اعتبار سنجی دقیق، نقصان فرمهای تسهیلاتی و هویتی، اخذ نکردن وثایق در چارچوب قوانین، پیگیری نبودن بهموقع و اطلاعرسانی نکردن مناسب به ضامنین دلایل ایجاد مطالبات قبل و پس از اعطای تسهیلات است.
وی با عنوان اینکه از محل پرداخت تسهیلات باید سود موسسه را تضمین شود، پرداخت تسهیلات کارشناسی شده موجب جلوگیری از مطالبات معوق و سودآوری موسسه دانست.
عارف اسلامی دیگر معاون سرپرستی مدیریت شعب مازندران پیرامون اهمیت تصمیمگیری و نقش آن در مدیریت شعب گفت و افزود: شناسایی مشکلات، برنامهریزی برای رفع آن و تصمیمگیری بهموقع در تحقق اهداف ضروری است.