پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352055 تاریخ : 1397/04/19-15:26:23
,15,
ضرورت ارایه خدمات متناسب با ساختار منطقه ای در کشور

آذری جهرمی:

ضرورت ارایه خدمات متناسب با ساختار منطقه ای در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کنترل پروژه های شرکت ملی پست گفت: پست باید به یکی از نشان های فاخر تجاری کشور بدل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کنترل پروژه های پست با اشاره به ظرفیت ها و دارایی های پست، گفت: توجه به ارتقای کیفیت خدمات و لزوم تکریم مشتریان و ارباب رجوع از مهم ترین وظایف شبکه پستی به شمار می رود.

وی افزود: فرآیند انجام عملیات پستی نیاز به نظارت مستمر داشته و می توان متناسب با نیاز مشتریان، فرآیند آن را تعریف کرد.

جهرمی نیاز جامعه به خدمات پستی به روز را از جمله مطالبات جدی عنوان کرد و گفت: پست نیاز به پیشرفت دارد و انتظار مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، ایجاد تحول و تنوع در خدمات و گسترش آن در سطح کشور است.

وزیر ارتباطات همچنین تعیین استراتژی های مناسب برای جذب بازار و و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله تکالیف مهم پست برشمرد و تاکید کرد: پست با شاخص هایی نظیر افزایش ترافیک و گسترش سبد خدمات ارزیابی می شود و باید متناسب با جغرافیای هر استان محصولات خدماتی تولید شود.

وی تصریح کرد: اگر ارایه خدمت به مردم با شناخت مزیت های منطقه ای و متناسب با ساختار هر نقطه از کشور انجام شود در جلب رضایت مشتری و کاهش هزینه ها تأثیر زیادی دارد.

جهرمی با تاکید به اهمیت رضایت مردم از خدمات و نیاز به ارایه راهکار برای جلب نظر آنان، خاطر نشان کرد: باید ضمن ارتقا وجهه سازمانی در نزد همکاران، به راه کارهای بهبود تعصب سازمانی در بین آنان نیز توجه داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت برندسازی در پست و قدمت طولانی این سازمان در کشور گفت: می توان با استفاده از قدمت و سابقه طولانی پست، این شبکه را به یکی از برندهای شاخص کشور بدل کرد و با استفاده از ظرفیت رسانه ها به معرفی خدمات پستی پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران