پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279941 تاریخ : 1396/03/03-16:49:17
,1,
صنعت بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است

صنعت بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسعود حاتم وند رئیس اداره امور شعب استان خوزستان گفت: بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است و بدون بانکداری سالم هیچ چرخی از اقتصاد امکان فعالیت ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛ آیت الله حیدری_  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در راستای عملیاتی کردن  اقتصاد مقاومتی  عنوان کرد: در هیچ بخشی از اقتصاد چه صنعت، چه کشاورزی و سایر بخش ها  بدون دریافت تسهیلات مناسب نمی توان شغلی ایجاد کرد و کار تولیدی داشت.

وی در ادامه این دیدار با توضیحاتی در مورد شرایط اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال گفت: بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است و بدون بانکداری سالم هیچ چرخی از اقتصاد امکان فعالیت ندارد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد از سیستم های  دست و پاگیر اداری  و بانکی در کشور  آن را یکی از چالش های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اگر یک سیستم اداری فاقد روحیه اسلامی، انقلابی و تعهد شرعی باشد، باعث ایجاد خلل و روکود در جامعه می شود و علت اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برانقلابی بودن تاکید می کند، به این خاطر است که تنها با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است  که کارها پیشرفت می کنند.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به عملکرد بانک ها در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: بحمدالله بانک مهر اقتصاد جزء بانک هایی است که توسط نهاد های انقلابی شکل گرفته است و همین امر مسئولیت این بانک را سنگین تر می کند و باید با همین روحیه انقلابی به گونه ای عمل کنید که از نظر کمی و کیفی الگو باشید.

وی در پایان ضمن  تقدیر و تشکر از عملکرد این بانک و آرزوی موفقیت  هر چه بیشتر برای مجموعه بانک مهر اقتصاد، خواستار توجه ویژه بانک مهر اقتصاد به بخش کشاورزی شدند.

در ادامه این دیدار مسعود حاتم وند_ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ به ارائه گزارشی از حوزه فعالیت بانک در حوزه  های های مختلف اقتصادی و بانکداری اسلامی پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران