پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316539 تاریخ : 1396/12/14-17:25:27
,11,17,
صدور مجوز حدود 21 هزار پرواز برای سفرهای نوروزی تا کنون

در جلسه هماهنگی روابط عمومی شرکت های هواپیمایی عنوان شد؛

صدور مجوز حدود 21 هزار پرواز برای سفرهای نوروزی تا کنون

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز بیش از 20 هزار و 600 سورتی پرواز برای نوروز امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا جعفرزاده در جلسه هماهنگی روابط عمومی شرکت های هواپیمایی،­ ­بر برنامه ریزی برای وحدت رویه در انعکاس اخبار و اطلاعات پروازهای نوروزی، اطلاع رسانی و پاسخ گویی به موقع، شفاف و تکریم مسافران تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به بعضی اخبار و گزارشهایی که ­در فضای مجازی در خصوص پروازها منتشر می شود روابط عمومی ها قبل از هر گونه واکنش مبنی بر رد یا تکذیب مطالب، اطلاع رسانی کارشناسی و تخصصی را در اولویت قرار دهند.

جعفرزاده افزود: با توجه به اینکه مقرر است شرکت های هواپیمایی برای­­­­ جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از فروش بلیت هواپیما بیرون از کلاس نرخی اعلام شده که همواره موجبات نارضایتی متقاضیان و مسافران بخش هوایی را فراهم می کند، نحوه توزیع و فروش بلیت های خود را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت ها باید در صورت هر گونه تغییر در انجام پروازها، از طریق شماره تلفن های در اختیار و همچنین توسط روسای ایستگاهها، در ترمینال ها و با هماهنگی و همکاری با رسانه ها اقدامات لازم را در این مورد­ انجام دهند ­که در این مقطع نقش روابط عمومی ها در جلب رضایت مردم بسیار تعیین کننده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان همواره چگونگی فعالیت شرکت های هواپیمایی را از طریق بازرسی ها و گزارشهای­ رسیده رصد می کند، گفت: بی تردید یکی از ملاک های مورد ارزیابی عملکرد شرکت ها در پایان پروازهای نوروزی اهتمام به حقوق مسافران و پاسخگویی به مردم خواهد بود.

وی در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از صدور مجوز پروازهای نوروزی پرداخت و گفت: پروازهای نوروزی امسال از 25 اسفندماه 96 آغاز می شود­­و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد­­ که تاکنون سازمان هواپیمایی کشوری در مجموع مجوز 20650 سورتی پرواز برای این ایام در مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است.

جعفرزاده تصریح کرد: از این تعداد مجوز صادر شده 17282 سورتی پرواز به صورت برنامه ای و 3376 سورتی پرواز به صورت فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان از روابط عمومی شرکت های هواپیمایی خواست قبل از آغاز پروازهای نوروزی چگونگی تماس مسافران با شرکت و یا ارائه انتقادات، شکایات و یا پیشنهادات، مرجع مراجعه را اعلام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران