پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305034 تاریخ : 1396/07/04-14:23:05
,10025,
صدور اینترنتی بیمه نامه در بیمه کارآفرین

صدور اینترنتی بیمه نامه در بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین صدور و تمدید بیمه نامه ها را گسترش داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین،  صدور و تمدید برخی از انواع بیمه نامه ها که از طریق سایت بیمه کارآفرین معرفی شده بود، با دامنه وسیع تری آماده ارائه خدمات به مشتریان گردید.

بیمه گذاران می توانند با مراجعه به سایت بیمه کارآفرین به آدرس: www.karafarin-insurance.ir  بیمه نامه های در حال انقضاء خود را بدون مراجعه به واحدهای صدور تمدید نمایند.

آن دسته از بیمه گذاران که نیازمند استعلام و یا دریافت پاسخ برای سؤالات بیمه ای خود می باشند نیز می توانند به همین سایت مراجعه نمایند.

امکان تمدید بیمه نامه های صادر شده بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه حوادث انفرادی و فروش بیمه درمان مسافرتی خارج از کشور، بیمه گردشگری از طریق طرح فراهم آمده است. لازم به ذکر است، سایر پوشش ها و امکانات خدمت رسانی در دست بررسی های فنی می باشد و به زودی راه اندازی خواهد شد.

سهولت در صدور و تمدید بیمه نامه، عدم نیاز به جا بجایی، امکان خرید و تمدید 24 ساعته در 7 روز هفته، کاهش هزینه و زمان در تهیه بیمه نامه و راحتی و آسایش مشتریان از مزایای انتخاب این طرح برای تهیه بیمه نامه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران