پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399075 تاریخ : 1397/07/23-16:34:34
,17,
صادرات غیر نفتی 50 درصد افزایش یافت

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم خبرداد:

صادرات غیر نفتی 50 درصد افزایش یافت

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: در شش ماه نخست امسال 4هزار و 940 تن کالای غیرنفتی ترانزیت شد که این عدد در مقایسه با سال گذشته، بیش از 176 برابر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اشتری درباره عملکرد بنادر جزیره قشم در شش ماهه اول سال 97 افزود: طی این مدت 3 میلیون و 88 هزار و 430 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد که از این رقم، سه میلیون و 32 هزار تن مربوط به کالای غیرنفتی و 56 هزار تن نیز به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

وی با اشاره به صادرات 80 هزار و 373 تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره افزود: این رقم در همسنجی با سال گذشته افزایش 50درصدی داشته است.
اشتری خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال چهارهزار و 940 تن کالای غیرنفتی ترانزیت شد که حجم اینگونه محموله ها در همسنجی با سال گذشته، بیش از 176 برابر شده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم حجم عملیات کابوتاژ(حمل و نقل ساحلی) کالاهای غیر نفتی را بیش از دومیلیون و 907 تن و حجم واردات را 60هزار و 877 تن اعلام کرد.
وی حجم محموله های ترانشیپی در بنادر جزیره قشم را نیز بالغ بر 20 هزار تن کالای غیرنفتی عنوان و اضافه کرد: همچنین طی این مدت، 56هزار تن فرآورده نفتی کابوتاژ شد.
افزایش 26درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر
این مقام مسئول گفت: طی این مدت، چهار هزار و 430 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با سال گذشته 26 درصد افزایش را شاهد بودیم.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: طی نیمه نخست سال جاری، ترابری شش میلیون و 409 هزار و 716 نفر سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 482
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران