پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252432 تاریخ : 1395/10/03-18:32:57
,17,25,
صادرات سیمان با قطار به پاکستان به بیش از 11 هزار تن افزایش یافت

سرپرست راه آهن جنوب شرق کشور خبرداد:

صادرات سیمان با قطار به پاکستان به بیش از 11 هزار تن افزایش یافت

سرپرست راه آهن جنوب شرق کشور گفت: میزان صادرات سیمان به کشور پاکستان با قطار، به 11 هزار و 400 تن در هشت ماهه امسال افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید ارجونی افزود: این میزان سیمان صادراتی به کشور پاکستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از صد درصد افزایش نشان می دهد.

وی از آغاز سیر یک رام قطار با 40 واگن باری برای انتقال سیمان صادراتی کشورمان به پاکستان در روز یکم دی ماه امسال خبرداد و گفت: این قطار در یکم دی ماه امسال زاهدان را به مقصد کویته پاکستان ترک کرد. 
به گفته سرپرست راه آهن جنوب شرق کشور، در هشت ماهه گذشته تعداد 46 رام قطار به صورت رفت و برگشت بین زاهدان و کویته سیر داشت که نسبت به سال گذشته 228 درصد افزایش داشته است؛ ضمن اینکه از این مسیر پنج هزار و 997 تن برنج و کنجد وارد کشور شده که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران