پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353820 تاریخ : 1397/05/16-18:10:30
,17,22,
صادرات 121 تن کالا از قزوین به اوکراین در سال گذشته

صادرات 121 تن کالا از قزوین به اوکراین در سال گذشته

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سال گذشته 121 تن کالا به ارزش 188 هزار دلار، معادل یک درصد صادرات کشور از این استان به کشور اوکراین صادر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی پرزحمت در نشست با هیات تجاری اوکراین افزود: در سال 95 نیز 31 تن کالا به ارزش 700 هزار دلار از قزوین به آن کشور صادر شد.

وی بیشتر واردات استان از اوکراین را دارو، مواد غذایی و چوبی دانست و اضافه کرد: مواد غذایی، کشمش، شیشه و کنسانتره از جمله صادرات قزوین به آن کشور بوده است.
پرزحمت افزود: امیدواریم تفاهم نامه های بین ایران و اکراین در بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و کشاورزی تداوم یافته و در عین حال نیز شاهد توسعه روابط تجاری و اقتصای این استان با آن کشور نیز باشیم.

وی اظهار داشت: قزوین حدود چهار هزار واحد صنعتی، 15 شهرک صنعتی دولتی، چهار شهرک صنعتی خصوصی، 850 واحد صنعتی در حال احداث و 180 معدن در زمینه سیلیس، مس، روی و سایر مواد معدنی فعال دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین ادامه داد: سال گذشته 900 میلیون دلار از این استان کالا به خارج از کشور صادر و در زمینه سرمایه گذاری خارجی نیز رتبه پنجم به آن تعلق گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران