پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327162 تاریخ : 1397/01/05-14:38:06
,17,22,
صاحبان درآمدهای کلان باید متناسب با درآمد مالیات دهند

فرماندار شهرستان خوی:

صاحبان درآمدهای کلان باید متناسب با درآمد مالیات دهند

فرماندار شهرستان خوی گفت: باید با اخذ مالیات متناسب با درآمد از صاحبان درآمدهای کلان، جلوی بخشی از فرارهای مالیاتی را گرفت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید محمد عابدی، فرماندار شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان، نقش مهم مالیات در تأمین هزینه‌های کشور را یادآور شد و با اشاره به اینکه فرهنگ مالیاتی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله دارد اظهار داشت: مردم بسیاری از کشورها با علاقه از پرداخت مالیات استقبال می‌کنند چراکه اطلاع‌رسانی مناسبی از آثار و خدمات مربوط به این امر صورت می‌گیرد .

وی افزود: مردم اگر بدانند مالیاتی که می‌پردازند، مستقیم یا غیرمستقیم در جهت رفاه و منافع عمومی خودشان از جمله خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و غیره هزینه می‌شود، علاقه بیشتری به پرداخت مالیات نشان می‌دهند.
یعقوب مزرعه لی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به افزایش سهم مالیات در بودجه سال 97 کشور گفت: بخش بزرگی از این افزایش از محل مبارزه با فرارهای مالیاتی و واقعی سازی مالیات گروه‌های درآمدی بالا تأمین خواهد شد .
مزرعه لی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و623 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک کرده‌ایم، اظهار داشت: این مبالغ که ماهانه به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت می‌شوند، به منبع درآمدی مستمر و قابل اتکا برای فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌ها تبدیل شده است .
وی افزود: در 10 ماهه سال جاری نیز هزار و 395 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش‌افزوده در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران