پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303047 تاریخ : 1396/06/05-16:58:59
,14,
شهر یزد به عنوان اولین سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی  اعلام شد

با هدف بازدید از بافت تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری؛

شهر یزد به عنوان اولین سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی اعلام شد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شهر جهانی یزد را به‌عنوان اولین مقصد سفر خود انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، فاطمه دانش‌یزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد، با اعلام این خبر افزود: معاون رئیس‌جمهوری شهر جهانی یزد را برای اولین سفر خود انتخاب کرده است که بازدید از بافت تاریخی شهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.

او ادامه داد: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی همچنین در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور استاندار، امام جمعه، نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و روسای اداره‌های دولتی استان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

دانش‌یزدی ادامه داد: بازدید از پروژه موزه صدرالعلما هم از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس‌جمهوری به یزد است، ساخت این پروژه ملی با همکاری دانشگاه هنر آلمان و به‌عنوان اولین همکاری بین‌المللی در این حوزه از سال گذشته آغاز شده است، اولین کارگاه خشت سنتی نیز در کنار این پروژه ساخته می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه در این سفر یک‌روزه، معاون رئیس‌جمهوری اقامتگاه بوم‌گردی نقره را افتتاح خواهد کرد، گفت: این اقامتگاه در بافت تاریخی یزد در زمینی به مساحت 370 مترمربع و زیربنای 300 مترمربع ایجاد شده است، هزینه افتتاح این اقامتگاه بوم‌گردی که 8 اتاق دارد، 400میلیون تومان بوده است، اقامتگاه بوم‌گردی نقره ظرفیت پذیرایی از 22 نفر را دارد و با افتتاح این اقامتگاه برای 3 نفر به‌صورت مستقیم اشغال ایجاد شده است.

دانش‌یزدی ادامه داد: بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از بافت تاریخی شهر یزد با هدف بررسی ظرفیت‌های گردشگری بافت، تعریف مسیرهای گردشگری، سامان‌دهی بافت تاریخی و بناهای بافت انجام می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران