پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313325 تاریخ : 1396/10/18-09:52:24
,10025,
شعبه کرمانشاه موفق ترین شعبه در وصول مطالبات

شعبه کرمانشاه موفق ترین شعبه در وصول مطالبات

با توجه به عملکرد مثبت بیمه دانا در استان کرمانشاه، نسبت خسارت صنعت بیمه در این استان 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محسن رستم پور رئیس شعبه کرمانشاه بیمه دانا با تشریح عملکرد این شعبه در سال گذشته گفت: نسبت خسارت صنعت بیمه در استان کرمانشاه بدون احتساب سهم بیمه دانا 88 درصد و با احتساب سهم بیمه دانا 83 درصد است که نسبت خسارت استان را 5 درصد کاهش داده است.

وی گفت: با توجه به اختصاص 14 درصد سهم حق بیمه و 8/7 درصد خسارت استانی، عملکرد این شعبه نسبت خسارت حدود 52 درصدی را  نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش سهم حق بیمه استانی از 7/9 درصد در سال 1393 به 13.71 درصد در سال 1395و کاهش سهم استانی خسارت از 9/36 به 8/8 علی رغم افزایش 6 درصدی سهم حق بیمه در این مدت افزود: اختصاص 14 درصد از سهم پرتفوی استانی با نسبت خسارت 52 درصدی در سال 1395 و رعایت ترکیب پرتفوی بر اساس سند چشم انداز و اختصاص 27 درصد از سبد پرتفوی به بیمه های عمر از جمله عملکرد این شعبه در سال گذشته محسوب می شود.

رستم پور در پایان خاطر نشان کرد: تسویه، تعیین تکلیف و وصول مطالبات تا پایان سال 1395، وصول 99 درصد حق بیمه صادره، وصول تمامی فیش ها و چک های دریافتی از بیمه گزاران، وصول و تعیین تکلیف کلیه خسارات بازیافتی از دیگر اقدامات شعبه کرمانشاه در سال گذشته به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 487
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران