پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252493 تاریخ : 1395/10/04-10:18:27
,10025,
شعبه بیمه

شعبه بیمه "ما" در زنجان افتتاح و راه اندازی شد

در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس بودن، شعبه بیمه "ما" در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" آیین راه اندازی و افتتاح شعبه زنجان با حضور جناب آقای مهندس صفدری مدیرعامل، شهردار منطقه یک زنجان ، برخی از مسئولین ناجا ، مدیرکل فرهنگی استاندار ، مدیرکل بانک ملت استان و جناب آقای قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، جناب آقای شفیعی مدیر امور شعب و جناب آقای رادسعید مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرکار خانم رحمتی رییس شعبه زنجان بیمه "ما" ضمن تشکر از تشریف فرمایی آقای صابریان مدیر محترم امور شعب بانک ملت استان زنجان ، روسای محترم شعب بانک ملت استان ، مدیر کل محترم بیمه های ایران ، آسیا و دانا و روسای برخی دیگر از شرکت های بیمه ای و جمعی از مسئولین استانی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای به مردم شریف زنجان ارائه دهیم  و یکی از شعبه های موفق در تکریم مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم. در انتها نیز گزارش عملکرد از روند فعالیت در استان توسط ایشان ارائه شد.

 

جناب آقای صابریان مدیر محترم امور شعب بانک ملت استان زنجان نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل محترم بیمه "ما" و هیات همراه و مشتریان ارزنده بانک و بیمه گفت: باید بر ارائه خدمات در شان مشتریان تاکید داشته باشیم.بانک و بیمه در کنار هم می توانند سوپرمارکت مالی بوده و نیازهای مالی در این حوزه را تامین نمایند.

 

در ادامه جناب آقای مهندس صفدریبا تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

 

جناب آقای قربانی نیز به فرآیند تبدیل باجه زنجان به شعبه و تشریح اهداف مورد نظر پرداختند.

 

قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما" گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و خدمت رسانی مناسب و شایسته بر اساس بازاریابی رابطه مند می باشد.

همچنین مدیران سازمان نظام مهندسی زنجان، مدیرعامل شرکت آناکیمیامنگنز زنجان، مدیر شرکت حفاری خطوط مخابرات استان زنجان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و شرکت آبفا و آبفار و هیات امنا بازار و اتحادیه طلافروشان از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران