به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه امید، جناب آقای اکرامی مدیر عامل شرکت در این سمینار، ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشاط مدیران ستادی و روسای شعب، تصریح کرد: موفقیت یک شرکت جز با تعهد، همدلی و اتحاد بین اعضا آن شرکت حاصل نمیشود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد شعب شرکت به عنوان خط مقدم فروش در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند و می توانند با مشتری مداری، رعایت اخلاق کاری، ارائه مناسب محصولات و خدمات و ... در حفظ و نگهداشت مشتریان نقش مهم و ارزنده ای ایفا نمایند.
ایشان شاخص های فروش، پرداخت خسارت، سودآوری، میزان وصول مطالبات، تجهیز و تخصیص منابع و تکریم ارباب رجوع را به عنوان شاخص های ارزیابی شعب در سال 1395 عنوان و بر این اساس شعبه اروند به ریاست جناب آقای مهدی عباسی را به عنوان شعبه برتر شرکت بیمه امید در سال 1395 معرفی نمود.