پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310713 تاریخ : 1396/09/19-16:49:48
,1,
شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان گشایش یافت

شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان گشایش یافت

با گشایش شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان درتهران، تعداد شعب بانک پارسیان به تعداد 324 رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، طی مراسمی با حضور خلیل پور، مدیر امور شعب؛ بیژنی، مدیر امور پشتیبانی؛ دکتر دربیکی، مدیر روابط عمومی؛  بیات، رییس منطقه 3 و قاسم پور، رییس منطقه 5 بانک پارسیان؛ و همچنین کسبه و تجار، شعب دروازه دولت و بلوار میرداماد بانک پارسیان درتهران گشایش یافت.

 دکتر بابک دربیکی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان درآیین گشایش شعبه دروازه دولت با اشاره به استقبال مشتریان و شهروندان از خدمات بانک پارسیان، گفت: بانک پارسیان به منظور تأمین رفاه حال مشتریان و تسهیل در ارایه خدمات بانکی، علاوه برتوسعه منطقی شعب براساس نیازهای هموطنان و شرایط عمومی کشور، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را در دستورکار خود قرارداده است در همین راستا،  فاز دوم سامانه"خانه پارسیان"به عنوان نخستین سامانه مدیریت خدمات غیرحضوری بانکی کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی بانک راه اندازی شد.  
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به پیشگامی بانک پارسیان در فعالیت های انسان دوستانه و نیکوکارانه، مسئولیت اجتماعی را یکی از مهم ترین استراتژی راهبردی بانک پارسیان برشمرد و خاطرنشان کرد : بانک پارسیان به عنوان یکی از فعال ترین بانک ها در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی اقدامات موثری داشته و بسیار موفق عمل کرده است  و درخدمت رسانی و رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی بر عهده داشته است.
خلیل پور، مدیرامور شعب بانک پارسیان نیز در آیین افتتاح شعبه بلوار میرداماد با بیان اینکه اخلاق گرایی و مشتری مداری سرلوحه فعالیت کارکنان بانک است، افزود : بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش مدارانه خدمات درقالب سوپرمارکت های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست های مالی بی نیاز می کند و همچنین این بانک با دراختیارداشتن بخش عمده ای از خدمات کارتخوان‌ها ، تلاش می‌کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت رسانی به مردم داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران