پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279362 تاریخ : 1396/02/16-09:31:03
,2,
شعب بانک صنعت و معدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند

افخمی:

شعب بانک صنعت و معدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند

علی اشرف افخمی گفت: شعب بانک صنعت و معدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی نظیر فولاد ، پتروشیمی و نیروگاه ها و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند و با جدیت در بکارگیری سیستم core banking ، رفع چالشها و مغایرت های سیستم در کوتاهترین زمان ، فاینانس پروژه های بزرگ ، افزایش اعتماد به نفس و کار حرفه ای و گروهی را سرلوحه فعالیت های خود سازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک صنعت و معدن ، افخمی در سفر به به شهر مشهد و طی دیداری با همکاران سرپرستی و شعبه بانک در این شهر ضمن تاکید بر لزوم آموزش و افزایش سطح دانش نیروها خواستار تقویت بخش ارزی شعبه شده و آن را حائز اهمیت توصیف کرد.

 افخمی با اشاره به ماموریت بانک در زمینه توسعه صنعتی کشور فعالیت های همکاران را بسیار ارزشمند دانسته و بر به کار گیری سیستم های نوین بانکداری برای انطباق با الزامات داخلی و بین المللی تاکید کرد.
 همچنین ایشان ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت های گروه در ارائه خدمات مالی و بورسی متنوع به مشتریان از توفیق بانک در طرح رونق تولید به عنوان سومین بانک شبکه بانکی در دستیابی به اهداف این طرح سخن گفت.
 گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی تاکنون مبلغ یک هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران