پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354037 تاریخ : 1397/05/20-14:12:44
,5,
ششمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب آغاز به‌کار کرد

با حضور وزیر نیرو؛

ششمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب آغاز به‌کار کرد

ششمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب و چهارمین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو امروز (شنبه) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، امروزه سیلاب از مهمترین حوادث قهری در کشور است که به‌دلیل شرایط خاص جغرافیائی کشور در اغلب نقاط با بروز ناپایداری‌های جوی با مشکلات سیل روبرو است.

بنابر گزارش رئیس سازمان زمین‌شناسی کشور 350 شهر ایران در معرض خطر سیل قرار دارند و از آنجایی که بروز این پدیده مخرب در شهرهای کشور همه‌ساله موجب ایجاد صدمات گاه جبران ناپذیری به تأسیسات شهری، راه‌ها، منازل، اراضی زراعی، باغات، تلفات انسانی و ... می‌شود، برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی به منظور هم‌اندیشی و تبادل دانش متخصصین عرصه‌های هیدرولوژی، هیدرولیکی، مهندسی رودخانه، اقلیم‌شناسی، شهرسازی، مدیریت شهری، مدیریت بحران و بیمه و...، به منظور ایجاد الگوی بهینه برای پیشگیری، مدیریت حین بحران و جبران خسارات وارده، امری مفید و اثرگذار به نظر می‌رسد.
ارتقای توسعه و ترویج دانش مدیریت و مهندسی سیلاب،  تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه سیلاب پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک‌های نوین مدیریت، مهندسی و همزیستی با سیلاب، شناخت نقاط ضعف و کاستی‌های مواجهه با سیلاب در حوزه‌های دانشی و عملیاتی و معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه‌های مختلف حوزه سیلاب از اهداف این کنفرانس معرفی شده است.
ششمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب از امروز شنبه به مدت دو روز توسط کارگروه تخصصی سیل، مخاطرات دریایی- آب و فاضلاب و برق وزارت نیرو با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی در وزارت نیرو برگزار می شود.
هم‌زمان با این کنفرانس، چهارمین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو نیز آغاز به کار کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران