پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293260 تاریخ : 1396/06/04-12:18:38
,17,25,
شریعتمداری عهده دار یکی از سخت ترین مسئولیت‌های دولت

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

شریعتمداری عهده دار یکی از سخت ترین مسئولیت‌های دولت

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت کمرنگ کردن سایه سیاست بر صنعت و اقتصاد، گفت: یکی از سخت ترین مسئولیت‌های دولت بر عهده محمد شریعتمداری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت کمرنگ کردن سایه سیاست بر صنعت و اقتصاد، اظهار کرد: برخی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تکمیل طرح‌های نیمه تمام و برخی نقاط نیازمند تعریف طرح‌های جدید توسعه‌ای است.

وی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: در همین راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تقویت و موانع موجود بر سر راه آن برطرف شود.
آیت الله ملک حسینی، شریعتمداری را آشنا به صنعت، معدن و تجارت توصیف کرد و گفت: یکی از سخت ترین مسئولیت‌ها را شما در دولت بر عهده گرفتید و در شرایطی قرار داریم که هم دشمن از بیرون مانع تراشی می‌کند و هم برخی مشکلات درونی وجود دارد که امیدوارم با جدیت و پشتکار شما این مشکلات نیز برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد و رکود بازار را تأثیرگذار بر اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: باید با برنامه ریزی نظارت بر بازار در دستور کار قرار گیرد. همچنین در زمینه کاهش نرخ بهره بانکی، کاهش مالیات و در حوزه معدن جلوگیری از خام فروشی اقدامات لازم صورت گیرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران