پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265237 تاریخ : 1395/11/04-19:01:13
,22,10025,
شرکت بیمه دی تمام خودروهای شهرداری بیرجند را بیمه می کند

شرکت بیمه دی تمام خودروهای شهرداری بیرجند را بیمه می کند

شعبه بیمه دی خراسان جنوبی قرارداد واگذاری خودروهای اداری و پرسنل شهرداری بیرجند را امضاء کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی ، شرکت بیمه دی شعبه بیرجند پیرو تعاملات انجام شده با شهرداری این شهر، قرارداد واگذاری خودروهای اداری و پرسنل شهرداری بیرجند و مجموعه های تابعه را امضاء کرد.

در این راستا نشستی با حضور مدیر شعبه خراسان جنوبی و شهردار بیرجند برگزار شد که طی این نشست مدیریت شعبه پایبندی به تعهدات بیمه ای ، رعایت حرمت و کرامت بیمه گزاران ، اصل تکریم ارباب رجوع ، تسریع در انجام امور بیمه گزاران و ... را از اصولی برشمرد که بیمه دی به شدت به آنها پایبند است .
دکتر مدیح شهردار بیرجند در این جلسه عنوان کرد که خدمات بیمه دی قابل تقدیر است و وابستگی این شرکت به جامعه ایثارگری مهم ترین عامل افزایش تعامل این شرکت و شهرداری است.

وی افزود: انعقاد این قرارداد ، همکاری های فی مابین را افزایش خواهد داد.
شایان ذکر است هم اکنون خودروهای آتش نشانی و سازمان عمران شهرداری تحت پوشش بیمه دی هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران