پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310988 تاریخ : 1396/09/22-13:58:02
,16,
شروع بکار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

شروع بکار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته امروز با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می شود، بیش از 650 شرکت کننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی در آن حضور دارند. 

این نمایشگاه پذیرای 450 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، انگلیس، سوئیس، اسپانیا، سوئد، آلمان، ترکیه، کره جنوبی، هند، ژاپن و اتریش است که کنار شرکت های ایرانی تولیدات خود را ارائه کرده اند. 

شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته جدیدترین و نوین ترین دستگاه های چاپ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کدگذاری، دستگاه های پلمب صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی را به نمایش می گذارند. این شرکت ها همچنین روش های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش گذاشتند. 


قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف از آن بازدید کنند. 
30 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین آلات چاپ، 40 درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط قرار گرفته است. ماشین آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم. 

در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می شود. 

هدف از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل ، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و فناوری است. 


یادآور بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از امروز 22 تا 25 آذر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران