پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279769 تاریخ : 1396/02/27-17:32:36
,3,
شرایط پرورش ایده در ثامن مهیا است

شرایط پرورش ایده در ثامن مهیا است

سرپرست مدیریت شعب اردبیل گفت: دستیابی به اهداف با تلاش، مسئولیت‌پذیری و کارآگاهانه نیروی انسانی متخصص و متعهد ممکن می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، مهدی میری با اشاره به مباحث مدیریتی اظهار داشت: علم روز، تلاش مستمر و آگاهانه لازمه موفقیت یک سازمان پیشرو است.

وی همسویی و همراهی کارکنان در کار بانکی را از عوامل موفقیت عنوان کرد و گفت: زمانی که تلاش‌ها همسو شود و مسیر حرکت به سمت اهداف مشترک باشد بازدهی شرکت بالا رفته و سوددهی افزایش می‌یابد.

 میری افزود: با توجه به اینکه زمینه پرورش ایده در ثامن مهیا است، ایده‌های خود را مطرح و به مدیران و سازمان ارائه کنید مطمئن باشید که از آن استقبال می‌شود. چراکه شما هرروز با یک ایده نو وارد بازار می‌شوید و با شناخت نیاز و خواسته جدید مشتریان می‌توانید در میدان رقابت بهتر و موفق‌تر عمل کنید.

سرپرست مدیریت شعب اردبیل تصریح کرد: رقابت بخش جدایی ناپذیر فعالیت تخصصی در بازار شده است که لازمه رقابت سالم ، ابتکار، پیشرو بودن، شناخت و پیش‌بینی حرکات رقبا است.

به گفته وی مسئولیت‌پذیری و بی‌تفاوت نبودن در قبال امور را برجسته‌ترین ویژگی افراد موفق است.

 میری با اشاره به اهداف تعیین‌شده و اعلام برنامه ناحیه 4 موسسه اعتباری ثامن خاطرنشان کرد: میزان رشد منابع و مصارف و کاهش مطالبات برای سال جاری در قالب یک جدول تعیین و به‌تمامی شعب ابلاغ‌شده است. به همین منظور تلاش هوشمندانه برای تحقق آن مورد انتظار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران