پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315084 تاریخ : 1396/11/18-09:55:53
,6,
شرایط ویژه فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات ایران خودرو

شرایط ویژه فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات ایران خودرو

معاون مدیر عامل در حوزه بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از اجرای طرح فروش قطعی و اعتباری تمامی محصولات شرکت ایران خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مصطفی خان کرمی گفت: هرساله در ماه های پایانی سال شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای صفر کیلومتر هستیم و طبیعی است که توقع و انتظار مشتریان از گروه صنعتی ایران خودرو در برآورده کردن این نیاز بیشتر از سایر خودروسازان است، بنابراین این خودروساز به منظور تنظیم بازار پایان سال، برنامه فروش ویژه قطعی و اعتباری برای تمامی محصولات خود را در دستور کار قرار داده است.

 

وی هدف از اجرای این طرح را ارزش گذاری به خواست و تقاضای مشتریان ایران خودرو و جلوگیری از افزایش بهای خودرو در بازار آزاد و از بین بردن واسطه ها در روزهای پایانی سال اعلام کرد.

 

گفتنی است، قیمت ها در این برنامه فروش به صورت قطعی بوده و هرگونه افزایش قیمت احتمالی مشمول آن نیست. صرفا تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و ...) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

 

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و بهره مندی از مزایا و محصولات متنوع این طرح، از روز شنبه 21 بهمن ماه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو یا سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران