پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267122 تاریخ : 1395/12/02-17:10:36
,15,17,
شرایط استثنایی فروش پهنای باند آسیاتک

شرایط استثنایی فروش پهنای باند آسیاتک

با نزدیک شدن به پایان سال 1395 و به جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت پهنای باند با قیمتی مناسب، پهنای باند آسیاتک با شرایطی بی نظیر ارائه می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمدعلی یوسفی‌زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک با بیان این مطلب از ارائه هر مگ پهنای باند با قیمتی رقابتی در این بازه زمانی خبرداد.

وی با بیان این مطلب که اکنون این شرکت بزرگترین مصرف کننده و تولید کننده پهنای باند در میان اپراتورهای کشور است افزود: این کاهش قیمت مطابق مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای مدتی محدود در نظر گرفته شده است.

یوسفی زاده همچنین با ذکر این مطلب که آسیاتک در حال حاضر بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور را در اختیار دارد اضافه کرد: اکنون بیش از  Gbps120 ترافیک بر روی این دیتاسنتر تولید و مصرف می شود و در ساعت¬های اوج مصرف، مقدار قابل توجهی از ترافیک مصرفی کشور بر روی این دیتاسنتر قرار می¬گیرد که این عامل سبب شده قیمت اینترنت تمام شده برای آسیاتک نسبت به سایر تامین کنندگان اینترنت در شرایط مساوی، پایین تر از دیگران باشد.

مدیرعامل آسیاتک بالاترین مزیت این طرح را قیمت مناسب همراه با افزایش کیفیت برای کاربران اعلام کرد و ادامه داد: شرکت آسیاتک اکنون پهنای باند را از شش مسیر بین المللی تامین می¬کند و این موضوع باعث می شود ترافیک کلی شرکت هیچ گاه با قطعی کامل روبرو نشود و اگر کاربران و مشترکین بر روی یک مسیر دچار اختلال شوند، بلافاصله با سوییچ به مسیر دیگری، موضوع حل می شود.

محمدعلی یوسفی زاده با تاکید بر همسو بودن آسیاتک با سیاست های کلان کشور و تلاش در راستای همراهی با اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف فاز دو شبکه ملی اطلاعات گفت: میزبانی از سایت¬ها و تولید محتوای داخلی، عامل مهمی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور است:

وی بیان داشت شرکت آسیاتک به عنوان یکی از شرکت های دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای انتقال محتوای تولید داخل از خارج از مرزهای میهن اسلامی به درون کشور، با صرف هزینه های بسیار و راه اندازی دیتا سنترهای داخلی پیشرفته و توسعه زیرساخت در راستای کمک به تحقق اهداف بلند مدت خود، نقش بسیار مهمی در کاهش و اندوخته سازی هزینه های ارز در حال خروج از کشور ایفا کرده و گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.

مدیرعامل آسیاتک مزیت استفاده از دیتاسنتر داخلی را دسترسی سریع و راحت به محتوای داخلی عنوان کرد؛ به طوری که مشترک بدون محدودیت سرعت می تواند به محتوای داخلی دسترسی پیدا کند.

وی در پایان با توجه به قرار گرفتن این طرح در ایام پایانی سال و مدت زمان محدود ارائه این سرویس ویژه به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و دیگر دیتا سنترها و همچنین استقبال کم نظیر از این طرح، از متقاضیان درخواست کرد برای دریافت این سرویس ویژه و بهره مندی از مزایای ویژه این طرح با آدرس ایمیل isdp@asiatech.ir تماس حاصل نمایند. / 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران