پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253070 تاریخ : 1395/10/08-13:19:38
,3,
شایسته‌سالاری ضامن موفقیت و ارتقاء

شایسته‌سالاری ضامن موفقیت و ارتقاء "ثامن"

مدیر سرپرستی کرمانشاه موسسه اعتباری ثامن بررسی مشکلات همکاران، ایجاد انگیزه، شناسایی نیروهای ناکارآمد و نگاه به مقوله شایسته‌سالاری را ضامن موفقیت و ارتقاء ثامن عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علی هادی در جلسه روسای شعب سرپرستی کرمانشاه با تاکید بر تاثیر و نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف مجموعه گفت: تمامی کارکنان، خصوصا روسای شعب با توجه زمان باقی‌مانده تا پایان سال باید با برنامه‌ریزی و همفکری جایگاه سرپرستی کرمانشاه را در شبکه ارتقا دهند.

هادی نبود استراتژی و برنامه‌ریزی راهبردی را یکی از دلایل عمده عدم موفقیت مدیران دانست و اظهار داشت: روسای شعب سکان هدایت و رهبری را بر عهده‌دارند، بدون برنامه‌ریزی و نقشه راه به اهداف ابلاغی نمی رسند.

وی در ادامه به بحث جذب منابع و وصول مطالبات پرداخت و افزود: در فرصت باقی مانده تا پایان سال 95 روسای شعب و همکاران با معرفی و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و خدمات ارائه‌شده باید تلاش خود را در راستای نیل به اهداف بکار گیرند و با جذب منابع ارزان‌قیمت نقش بسزایی در تجهیز و ترکیب منابع شعب ایفا کنند.

مدیر سرپرستی کرمانشاه توجه به امر وصول مطالبات در شعب را امری ضروری عنوان کرد و تأکید داشت: افزایش مطالبات یکی از عواملی است که می‌تواند هر موسسه پولی و مالی را با چالش‌های جبران‌ناپذیر مواجه کند.

وی عدم اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از دلایل عمده دست نیافتن به اهداف در بخش خدمات نوین دانست و خاطرنشان کرد: همکاران شعب با برخورد مناسب و ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان می‌توانند کاستی‌های موجود را جبران تا در آینده شاهد افزایش فرهنگ استفاده از این خدمات در بین مشتریان باشیم.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران