پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263685 تاریخ : 1395/10/15-16:01:29
,5,16,17,
شانس بالای شرکت ژاپنی اینپکس برای بازگشت به میدان نفتی آزادگان

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران خبر داد

شانس بالای شرکت ژاپنی اینپکس برای بازگشت به میدان نفتی آزادگان

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفت: شرکت ژاپنی اینپکس پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری کیودو نیوز، در حالی که تهران تلاش دارد پس از لغو تحریم های غرب، تولید نفت خود را افزایش دهد، شرکت اینپکس ژاپن در تلاش است تا توسعه یک میدان مهم نفتی در ایران را بر عهده بگیرد.
نورالدین شهنازی زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفته، این شرکت مهم ژاپنی فعال در زمینه توسعه میادین نفتی، پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.
بر اساس گزارش این وب سایت ژاپنی، در اوایل سه ماهه نخست سال 2017، مناقصه ای در این زمینه برگزار خواهد شد.
سخنگوی شرکت اینپکس از اظهارنظر در خصوص این گزارش خودداری کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت های توتال فرانسه، رویال داچ شل، پتروناس مالزی و شرکت ملی نفت چین نیز یادداشت تفاهم های مشابهی را با ایران امضا کرده اند.
شرکت اینپکس در سال 2010 ناگزیر شده به دلیل تحریم های هسته ای غرب علیه ایران سهام خود در میدان نفتی آزادگان را واگذار نماید.
ایران 29 شرکت بین المللی را برای حضور در مناقصه های مربوط به پروژه های بخش انرژی خود مجاز اعلام کرده است. این مناقصه ها قرار است در سه ماهه نخست سال 2017 برگزار شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران