پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282044 تاریخ : 1396/05/03-14:34:31
,10029,
سیاه نمایی با دفاع از حقوق مردم فرق می کند

سیاه نمایی با دفاع از حقوق مردم فرق می کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ناامید کردن مردم حتما سیاه نمایی است و نباید با عنوان دفاع از حقوق مردم این کار را توجیه کنیم زیرا هر کس خودش می داند با چه قصدی اطلاع رسانی می کند اما گاهی برخی با این توجیهات خودشان را هم فریب می دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدحسن هاشمی امروز (سه شنبه) درحاشیه اجلاس هیات امناهای دانشگاههای علوم پزشکی در مرکز همایش های صدا و سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتقاد وزیر بهداشت از برنامه در حاشیه های پزشکی افزود: ما در وزارت بهداشت هیچ درخواستی از صدا و سیما برای حذف این برنامه نداشتیم، ضمن اینکه صدا و سیما نیز به هیچ عنوان تحت تاثیر توصیه ها از بیرون قرار نمی گیرد و خودش تصمیم می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فرقی بین سیاه نمایی و انتقاد وجود دارد، توضیح داد: در این مورد می توانیم به وجدان خودمان مراجعه کنیم.
هاشمی گفت: اینکه مردم را ناامید کنیم حتما سیاه نمایی است اما اطلاع رسانی به نفع مردم است و در آموزه های دینی ما نیز آمده است که نقایص و ایرادات را آهسته و در خفا به هم بگوییم و اگر موثر واقع نشد، فریاد بزنیم اما متاسفانه عده ای برعکس این کار را انجام می دهند و آخرین تصمیم را اول می گیرند.
وزیر بهداشت اضافه کرد: هر کسی خودش می داند که چه کاری انجام می دهد اما گاهی انسان، خودش را هم فریب می دهد و ممکن است به خودش خلاف بگوید اما در خلوت، متوجه این نقیصه می شود.
وی همچنین درباره هیات امناهای دانشگاههای علوم پزشکی گفت متاسفانه عمده فعالیت هیات امناهای دانشگاههای علوم پزشکی درباره مسائل مالی و اداری است در حالی که وظیفه اصلی آنها سیاستگزاری برای دستیابی به سطح بالاتر سلامت مردم و بهبود شاخص های بهداشت و درمان در کشور است و از ظرفیت بالای هیات امناهای دانشگاههای علوم پزشکی به میزان کافی استفاده نشده است و بیشتر به امور فرعی پرداخته شده است.
هاشمی افزود: امیدوارم در دولت آینده هیات امناهای دانشگاههای علوم پزشکی از حالت تشریفاتی خارج شوند و قوانین و اختیاراتی که به آنها داده شده است به مرحله عمل درآید. اگر این اتفاق بیفتد به معنای این است که توانسته ایم استقلال دانشگاههای علوم پزشکی را در کشور محقق کنیم



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران