پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350275 تاریخ : 1397/03/15-12:44:04
,6,
سوزوکی سویفت پنج ستاره شد

سوزوکی سویفت پنج ستاره شد

نسل سوم سوزوکی سویفت موفق به کسب امتیاز پنج ستاره ایمنی در ارزیابی عملکرد ایمنی در تصادف از J ان کپ شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ؛ این بالاترین امتیاز ایمنی خودرو تحت برنامه ارزیابی خودروهای جدید ژاپن است. این خودرو در ارزیابی عملکرد ایمنی پیش گیرانه، بالاترین امتیاز ASV++ را کسب کرده است.

سوزوکی سویفت مخصوص ژاپن در ایمنی سرنشین امتیاز 87.8 و در ایمنی عابرپیاده امتیاز 78.87 را به دست آورده است. این امتیازات به همراه 4 امتیاز برای هشدار کمربند ایمنی سرنشین به طور کلی 178.3 امتیاز می شود که در نهایت به کسب پنج ستاره ایمنی منجر شده است.

سوزوکی سویفت مخصوص ژاپن بسیار ایمن تر از سویفت در هند است. هر دوی این مدل ها دارای ABS با EBD و BA هستند. اما سویفت در هند دارای دو کیسه هوا است در حالی که سویفت در ژاپن از شش کیسه هوا بهره می برد. هم چنین سویفت ژاپنی دارایESP نیز هست.

سویفت در ژاپن با برخی سیستم های کمک راننده و ایمنی بیش تر از سویفت مخصوص هند عرضه می شود که شامل کنترل ثبات در سراشیبی، مانیتور دید محیطی، هشدار تغییر مسیر، کروز کنترل، کمک نور بالا و دیسک های ترمز هر چهار چرخ است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 417
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران