پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352707 تاریخ : 1397/04/30-17:44:13
,12,17,
سهم هر یک از شرکتهای PSP از تعداد کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در سال 95 - 96

گزارش

سهم هر یک از شرکتهای PSP از تعداد کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در سال 95 - 96

در این گزارش به بررسی اطلاعات سهم هر یک از شرکت های PSP از تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی تراکنش دار در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته است. در این آمار فن آواکارت بالاترین تغییرات افزایشی در سهم را داشته است که عملکرد شرکت «آسان پرداخت پرشین» نیز در این بازار در مقایسه با سایر شرکت ها مطلوب بوده است.

به گزارش بانک و صنعت ، طبق آمارهای شاپرک سعی شده متوسط سهم هر یک از شرکت ها در تعداد کارتخوان های تراکنش دار طی سالهای 1395و 1396 مورد بررسی قرارگیرد و میزان تغییرات سهم مذکور، به همراه نرخ رشد آن ها در اسفند ماه سال 96 نسبت به ماه مشابه در سال 95 محاسبه گردد.

جدول ذیل اطلاعات متوسط سهم بازار هر شرکت PSP از تعداد کارت خوان فروشگاهی تراکنش دار را برای سال 96 نشان می‌دهد. لازم به توضیح است که متوسط سهم تعداد این نوع کارتخوان ها در هر شرکت با بهره گیری از میانگین آنها طی 12 ماه سال محاسبه شده است.

 

 

تعداد کارت خوان های فروشگاهی تراکنش دار در اسفند ماه 96 رشد حدود 14 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال 95 نشان می دهند.

همان گونه که در جدول زیر ملاحظه می‌شود به غیر از سه شرکت «الکترونیک کارت دماوند»، «پرداخت نوین آرین» و «مبناکارت آریا»، نرخ رشد تعداد کارت خوان فروشگاهی تراکنش دار سایر شرکت‌ها طی اسفند 96 نسبت به همان ماه در سال 95 مثبت ارزیابی شده است . عملکرد شرکت «آسان پرداخت پرشین» در این بازار در مقایسه با سایر شرکت ها مطلوب می باشد. طی دو سال مطالعه، بیشترین تغییرات کاهشی در سهم شرکت «به پرداخت ملت» و بالاترین تغییرات افزایشی در سهم شرکت «فن آواکارت» رخداده است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران