پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253009 تاریخ : 1395/10/07-17:44:59
,23,
سهامداران ریسک‌پذیر ثابت قدم‌اند

عباسعلی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه

سهامداران ریسک‌پذیر ثابت قدم‌اند

توقف نمادهای بانکی به مهم‌ترین موضوع قابل اهمیت در بازار سرمایه یعنی شفافیت آسیب خواهد زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباسعلی حقانی‌نسب کارشناس بازار سرمایه اظهار گرد: شفافیت یکی از مهم‌ترین ملزومات سرمایه‌گذاری در بورس است که در صورت نبود آن سرمایه‌گذاران از بورس دلسرد و بی‌اعتماد خواهند شد. مسئولان باید برای حل مشکل توقف نمادهای بانکی تلاش‌های جدی‌تری انجام دهند یا حداقل در ارائه اطلاعات به موقع سرعت عمل داشته باشند.

حضور کسب‌وکارهای کوچک در بورس که اخیرا صورت گرفته فرصت مناسبی برای ترغیب سرمایه‌گذاری‌های خرد به بورس است و می‌تواند برای بورس اتفاقات خوشایندی را رقم بزند که البته ادامه‌دار شدن توقف نمادهای بورسی به اعتماد به این سرمایه‌گذاران خرده پا نیز اثر منفی می‌گذارد.

تغییر و تحولات بازار نیز از سوی دیگر شرایط را برای بازار سرمایه تغییر خواهد داد. گرچه سهامداران ریسک‌پذیر در بورس ثابت قدم‌اند اما بسیاری از سهامداران خرد در نتیجه یک سری تحولات مانند افزایش میزان سودهی در سایر بازار‌ها به سمت آنها حرکت خواهند کرد. بنابراین به‌طور کلی لازم است هر چه زودتر مساله توقف نمادهای بانکی حل شده و از طرفی شفافیت به بورس برگردد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران