پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351755 تاریخ : 1397/04/12-18:04:58
,8,15,
سهام دل به بازار سهام بازگشت

سهام دل به بازار سهام بازگشت

شرکت تکنولوژی Dell اعلام داشته که با پرداخت 21.7 میلیارد دلار قصد دارد تا به عنوان بزرگترین شرکت خوصی تکنولوژی دوباره سهام خود را وارد بورس کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ شرکت تولید کامپیوترهای شخصی و تکنولوژی Dell تصمیم دارد دوباره به بازارهای سهام باز گردد.

شرکت تکنولوژی Dell اعلام داشته که با پرداخت 21.7 میلیارد دلار قصد دارد تا به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی تکنولوژی دوباره سهام خود را وارد بورس کند.

این غول تکنولوژی قصد دارد تا دوباره به بازار سهامی عام باز گردد. شرکت "دل" اعلام داشته که با ورود سهام جایگزین خود از طریق شرکت نرم افزای "وی ام ویر" به بازار سهام از طریق سوآپ سهمی قصد ورود به بازار را دارد.

شرکت نرم افزاری وی ام ویر، که در واقع یکی از زیرمجموعه های شرکت دل محسوب می شود  با جابه جایی سهام خود با شرکت دل، مسیر را برای ورود این شرکت به بازارهای سهام، هموار می کند.

بر اساس داده های اینوستوپدیا، سوآپ سهمی در واقع تبادل یک دارایی مبتنی بر سهام با یک ارزش برابر با یک دارایی دیگر است که در پروسه ادغام صورت می گیرد.

سوآپ سهمی وقتی صورت می گیرد که سهم سهامداران یک شرکت با سهم شرکتی که قصد ادغام دارد تعویض شود. برای تعویض سهم دو شرکت مورد هدف، قیمت سهام این دو شرکت باید کاملا برابر باشد.

شرکت دل اعلام کرده که این توافق موجب ارزش گذاری سهام این شرکت بین 61.1 میلیارد تا 70.1 میلیارد دلار خواهد شد و نسب به ارزش ذکر شده در گذشته، دو برابر خواهد شد.

این معامله موجب می شود که شرکت دل تمامی مراحل سنتی عرضه اولیه را پشت سر بگذارد و بدون این مراحل دست و پا گیر، دوباره معامله شود.

شرکت دل، که در سال 2013 میلادی دوباره خصوصی شد و از بازار سهام خارج شد حالا تصمیم گرفته که با جا به جایی سهام خود، دوباره روند عمومی شدن را ایجاد کند .

سهام این شرکت که در سال 2013 میلادی در بورس های نزدک و هنگ کنگ معامله می شد، با خروج از این بازارها، دوباره خصوصی شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران